کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جلوه: هدفم بازی در لیگ‌های معتبر خارجی است

طرفداری , 12 فروردين 1402 ساعت 20:59

ملی‌پوش والیبال ایران گفت: دوست داشتم در فینال لیگ برتر مقابل تیم دایی‌ام بازی کنم. فکر می‌کنم پتانسیل حضور در فینال را داشتیم اما این اتفاق رخ نداد.


به گزارش مردم فردا،ملی‌پوش والیبال ایران تاکید کرد تیم ملی عشق اول و آخر او است.
لیگ برتر والیبال ایران با قهرمانی تیم شهداب یزد به پایان رسید. این تیم توانست در فینال این رقابت‌ها مقابل لبنیات هراز آمل به پیروزی برسد و برای دومین بار پیاپی قهرمان لیگ شود. فدراسیون والیبال این بار علاوه بر انتخاب تیم رویایی، بازیکن اخلاق لیگ را هم انتخاب کرد. این جایزه به مهدی جلوه ملی‌پوش والیبال ایران رسید.
جلوه در این باره اظهار داشت:
یکی از بهترین عناوینی که کسب کردم همین جایزه مرد اخلاق بود. البته اکثریت بازیکنان والیبال، اخلاق حرفه‌ای و جوانمردانه را رعایت می‌کنند. وقتی از فدراسیون والیبال با من تماس گرفته شد و خبر انتخابم به عنوان مرد اخلاق را به من دادند واقعا خوشحال شدم.
وی ادامه داد:
به هر حال من نام یک خانواده والیبالی را یدک می‌کشم و همین مسئله باعث شد خیلی مراقب رفتارم باشم. البته کار سختی است که در اوج هیجان مسابقات، بتوان عصبانیت‌ را کنترل کرد اما خدا را شکر در این خصوص توانسته‌ام کنترل خوبی روی هیجانات داشته باشم.
ملی‌پوش والیبال ایران در خصوص حضور در تیم نیان الکترونیک مشهد تصریح کرد:
هیچ سالی برای من سال بد محسوب نمی‌شود. چون هر سال و در هر تیم، چیزهای جدیدی یاد گرفتم. ضمن اینکه کنار یکی از بازیکنانی که الگوی من است بازی کردم که این یک اتفاق عالی بود. امسال در تیم مشهد آنطوری که می‌خواستم نتوانسم لیگ را تمام کنم اما خیلی چیزها یاد گرفتم.
جلوه درباره اینکه تیم شهداب که دایی‌اش محمدرضا تندروان سرمربیگری آن را بر عهده داشت قهرمان لیگ شد، گفت:
دوست داشتم در فینال لیگ برتر مقابل تیم دایی‌ام بازی کنم. فکر می‌کنم پتانسیل حضور در فینال را داشتیم اما این اتفاق رخ نداد. من با فولاد سیرجان و زمانی که دایی‌ام سرمربی این تیم بود قهرمان لیگ شدم. شهداب امسال تیم قدرتمندی بود و سال سخت و البته پرباری پشت سر گذاشت.
وی با اشاره به فصل آینده تاکید کرد:
هنوز تصمیمی نگرفته‌ام. همه چیز را به خدا سپردم تا هر چیزی که خیر باشد برایم رخ دهد. من به خاطر ارادتی که به امام رضا (ع) داشتم به نیان الکترونیک رفتم و اعتقاد دارم باید تصمیمی بگیرم که قلبا راضی به انجام آن باشم. البته الان تمام تمرکزم روی تیم ملی است.
ملی‌پوش والیبال ایران در خصوص اینکه گفته می‌شود در نسل جدید والیبال ایران سرعتی‌زن‌های تراز اولی وجود ندارد، خاطرنشان کرد:
سرعتی‌زن‌های بزرگ دنیا هم روز بد دارند و هم روز خوب. البته انتقاداتی که کارشناسان انجام می دهند به این معنی است که آنها توقعات بالاتری از من دارند و همین مسئله انگیزه‌ام را بیشتر می‌کند. به نظر من نمی‌توان گفت که در دفاع روی تور ضعف داریم. چون موفقیت در دفاع روی تور بستگی به عملکرد همه بازیکنان دارد. ضمن اینکه سخت‌ترین کار در والیبال، دفاع کردن است.
جلوه درباره محرومیت امیرحسین توخته به دلیل دوپینگ نیز به ایرنا گفت:
محرومیت امیرحسین توخته کار را برای تیم ملی سخت‌تر کرد. توخته یکی از بهترین استعدادهای والیبال ایران است. امیدوارم با کمک مسئولان مشکل او حل شود تا بتواند بار دیگر برای تیم ملی بازی کند.
وی با اشاره به بزرگترین حسرت والیبالی خود تصریح کرد:
 شاید تنها حسرت من بازی نکردن در المپیک باشد. امیدوارم روزی بتوانم در این رویداد بازی کنم.
ملی‌پوش والیبال ایران در واکنش به حرف‌وحدیث‌هایی که در خصوص شرط‌بندی برخی بازیکنان روی نتایج تیم‌هایشان مطرح شده، گفت:
من تا الان ندیدم که بازیکنی چنین کاری انجام دهد. البته شایعاتی شنیده‌ام. چنین کاری واقعا ناپسند است و امیدوارم هیچ بازیکنی به دنبال شرط‌بندی نباشد.
جلوه در پاسخ به این سوال که چقدر به لژیونر شدن فکر می‌کند، عنوان کرد:
یکی از مهمترین اهداف من، بازی در لیگ‌های معتبر خارجی است چون باعث پیشرفتم می‌شود.
وی خاطرنشان کرد:
از خدا می خواهم سال ۱۴۰۲ سال خوبی برای همه مردم ایران باشد. ما ۴ تورنمنت در پیش داریم و ان‌شاءالله بهترین نتیجه را در این رقابت‌ها کسب کنیم. از هموطنانم خواهش می‌کنم ما را با دعاهای‌شان همراهی و حمایت کنند.


کد مطلب: 17651

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/17651/جلوه-هدفم-بازی-لیگ-های-معتبر-خارجی

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir