تاریخ انتشار :شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۳
جالب است ۰
شاید برای شما این سؤال پیش آمده باشد که چرا باید ثبت شرکت کنیم؟ و ثبت شرکت چگونه باعث افزایش مشتری می‌شود؟ برای انجام هرگونه فعالیت تجاری و غیرتجاری سازماندهی شده و منظم باید از طریق ثبت یک شرکت یا موسسه اقدام کرده و از مزایایی که قانون برای شرکت‌ها در نظر گرفته شده استفاده نمود.
ثبت شرکت چگونه موجب افزایش مشتری می شود؟
یکی از بهترین راه‌ها برای انجام فعالیت‌های سودآورد گسترده و سازماندهی شده با هدف پیشرفت و رسیدن به رشد مورد نظر در یک مجموعه ثبت شرکت و پیشبرد اهداف از طریق فعالیت‌ها به عنوان شرکت قانونی می‌باشد.

پیشبرد فعالیت‌ها به عنوان شرکت ثبت شده مزایای متعددی دارد و هر شخصی باید با توجه به شرایط خود آنها را بررسی کند و برای فعالیت به صورت شخصی یا شرکتی تصمیم گیری نماید.

ثبت شرکت چگونه موجب افزایش مشتری می شود؟

آشنایی با مزایای ثبت شرکت

اشخاص حقیقی و حقوقی که در گام اول سعی می‌کنند مراحل ثبت شرکت را انجام دهند، می‌توانند از مزایای زیادی برخوردار شوند که در ادامه به برخی از این مزایا اشاره خواهیم کرد.
  • فعالیت رسمی و قانونی شرکت
یکی از راه‌های جلب اعتماد مشتریان از طریق ثبت شرکت می‌باشد. با فعالیت به صورت قانونی اعتبار بیشتری نصیب شرکت خواهد شد. با توجه به اینکه کلیه فعالیت‌های شرکت‌ها تحت کنترل و حمایت قانون است، افراد حقیقی و حقوقی به دلیل اعتباری که شرکت به خودی خود نسبت به فرد حقیقی برخوردار می‌شود، تمایل بیشتری به همکاری با شرکت‌های ثبت شده دارند.

به علت امتیازهایی که از نظر قانونی به شرکت‌ها در نظر می‌گیرد و حمایت‌هایی که از اشخاص حقیقی به عمل می‌آید، از جمله اعطای وام، حمایت‌های قانونی و حقوقی، همین امر موجب اطمینان خاطر شرکت‌ها برای فعالیت با امنیت شغلی بیشتر نسبت به فعالیت شخصی می‌شود.
  • داشتن مسئولیت مشترک تمام شرکا و جلب اطمینان اشخاص طرف همکاری
هنگامی که ثبت شرکت به صورت قانونی صورت می‌گیرد، مسئولیت مالی و حقوقی همه فعالیت‌ها به عهده شرکا خواهد بود. از این رو همه مسئولیت‌ها به عهده یک نفر نیست و این موضوع به نفع اشخاص طرف معامله شرکت نیز خواهد بود و همین امر موجب اطمینان بیشتر شرکت‌ها می‌شود.

بخوانید: راهنمای انتخاب نام شرکت

  • حمایت قانونی از کلیه طرفین شرکت
یکی از راه‌هایی که برای جلب اعتماد مشتریان و افزایش مشتری از طریق ثبت شرکت وجود دارد، این است که شرکت‌ها با ثبت قانونی خود می‌توانند از حمایت‌های گسترده قانونی بهره‌مند شوند. همین حمایت نیز در جلب اعتماد مشتریان تاثیرگذار است.

به دلیل اینکه کلیه جزئیات میزان درصد سهام و سایر حقوق شرکا به صورت قانونی در اساسنامه و سایر اسناد شرکت قید می‌شود و حمایت‌هایی در این راستا از شرکت‌ها صورت می‌گیرد. به این ترتیب، حمایت قانونی از این شرکت‌ها، در جلب اعتماد مشتریان نیز تاثیرگذار است.
  • شفافیت در اطلاع رسانی به مشتریان و اشخاص ثالث و جلب اعتماد آنها
زمانی که یک شرکت به صورت قانونی ثبت می‌شود، همین امر به عنوان یکی از راه‌های افزایش جلب اعتماد و افزایش مشتریان خواهد بود. تمامی سوابق و اطلاعات با اهمیت یک مجموعه از جمله تاریخ خدمات ثبت شرکت، لیست کلیه اعضای هیئت مدیره، اشخاصی که حق امضا دارند، آدرس قانونی شرکت، موضوعاتی که شرکت تجاری و غیرتجاری مجاز به فعالیت در آنها است، شعبه‌های احتمالی در سایت روزنامه رسمی کشور قابل استعلام است.

شفافیت در این امور موجب جلب اعتماد افزایش مشتریان خواهد شد و ثبت رسمی شرکت و آغاز به فعالیت شرکت را نشان می‌دهد و در گذشت زمان اعتبار شرکت را افزایش می‌دهد.

علاوه بر این در کلیه فعالیت‌های تجاری و غیر تجاری نام شرکت ثبت می‌شود و باعث افزایش اعتماد و شناخته شدن شرکت بین اشخاص و اصناف خواهد شد.

آشنایی با مزایای شرکت

مشتریان شرکت‌ها عمدتاً چه کسانی هستند؟

شرکت‌ها بستری برای فراهم کردن نیاز کسب و کار تجاری با حضور دو یا چند شخص مستقل که دارای اهداف یکسان هستند.

این شرکت‌ها می‌توانند مشتری را از طریق جلب ایجاد رضایت در وی تبدیل به مشتری ویژه و همیشگی نمایند و یا با تصمیم گیری هیجانی باعث افت رضایت آنها شوند.
این موضوع بسیار اهمیت دارد که اعتماد مشتریان خود را جلب کنید و بتوانید آنها را به سمت دلخواه بکشانید و با هر شکست از حمایت آنها اطمینان داشته باشید. یکی از راه‌های جلب اعتماد مشتریان ثبت شرکت است که باید برای آن مراحلی را سپری کنید.

اطلاع از نکات حقوقی و پیروی از قوانین دخیل در ایجاد کسب و کار قانونی امر بسیار مهمی است.

بخوانید: تسهیلات شرکت ثبت شده

مهم‌ترین نکات برای ثبت شرکت در جهت افزایش اعتماد مشتریان

هنگامی که شرکت تجاری یا مجموعه غیرتجاری خود را ثبت می‌کنید، باید در نظر داشته باشید که هر چقدر شرکت شما فعالیت قانونی‌تری داشته باشد، جلب اعتماد و افزایش مشتریان نیز بیشتر خواهد بود.

هر مشتری که به سمت تجارت شما سوق پیدا کند، به دنبال ارزش خدمات است که می‌توان آن را از راه‌های مختلف تثبیت کرد تا وی با رضایتی که از خرید خدمات یا کالای شما کسب می‌کند، به دیگر خریداران نیز آن خدمت را توصیه کند و همین روال موضوع تداوم‌دار می‌شود تا شما بتوانید بین رقبای خود اعتبار داشته باشید.

ثبت شرکت یکی از راه‌های مهم برای اعتماد مشتریان است، هرچند که زمانبر است اما به نتایج مطلوب خود می‌رسید.

هنگام ثبت شرکت سعی کنید اطلاعات حقوقی و ثبتی خود را بالا ببرید تا بتوانید از طریق ثبت شرکت و جلب اعتماد مشتریان سرمایه خود را چندین برابر کنید.

مهم‌ترین نکات برای ثبت شرکت در جهت افزایش اعتماد مشتریان

سؤالات متداول

  1. چرا باید ثبت شرکت را انجام داد؟
ثبت شرکت یکی از راه‌هایی است که شما از طریق آن می‌توانید مراحل بازاریابی و افزایش مشتریان را از طریق آن تسهیل کنید، چرا که پس از انجام این مراحل، فعالیت قانونی خواهید داشت.
  1. مزایای ثبت شرکت چیست؟

  2.  
از مهمترین مزایای ثبت شرکت می‌توان به ثبت قانونی، حمایت دولت و افزایش اعتبار شرکت اشاره کرد.
  1. برای دریافت خدمات ثبت شرکت در جهت جلب اعتماد و افزایش مشتریان چه باید کرد؟

  2.  
به این منظور می‌توانید با همکاران ما در مجموعه تک سفیر در ارتباط باشید تا مشاوران حقوقی این مجموعه در این زمینه شما را یاری کنند.

بخوانید: نکات مهم ثبت شرکت تبلیغاتی


نتیجه گیری
شرکتی که فعالیت خود را به صورت رسمی و قانونی انجام می‌دهد، اعتبار و اطمینان بیشتری نسبت به این فعالیت‌های این شرکت وجود دارد و همین امر باعث سودآوری و قراردادهای اجرایی آن می‌شود.

بنابراین اگر صاحبان شرکت‌ها می‌خواهند برای بستر مناسبی برای افزایش اعتماد و اعتبار خود و در نتیجه افزایش فروش خود داشته باشند، باید در اولین گام به ثبت قانونی شرکت خود توجه داشته باشند.
https://mardomefarda.ir/vdch-kni.23nmzdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین