تاریخ انتشار :سه شنبه ۵ تير ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۱
جالب است ۰
هلند در چند دقیقه از صدرنشین گروه به رتبه سوم سقوط کرد و اتریش صدرنشینی گروه را به دست آورد.شگفتی‌ساز یورو: تیم رانگنیک فقط برد می‌خواهد!
هلند 2 - 3 اتریش؛ صعود اتریش به صدر جدول
به گزارش مردم فردا،دیدار جذاب اتریش و هلند در گروه D مسابقات یورو ۲۰۲۴، یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این تورنمنت بود و در دقایق پایانی با اتفاقات زیادی همراه بود.
در این بازی ابتدا اتریش با گل به خودی دونیل مالن جلو افتاد اما در نیمه دوم کودی خاکپو، موفق شد بازی را مساوی کند. این نتیجه اما فقط حدود ۱۰ دقیقه ماندگار بود و در دقیقه ۵۹ رومانو اشمید توانست بازی را ۲-۱ کند.
در همین حین هم فرانسه توانست با گل کیلیان امباپه مقابل لهستان جلو بیفتد و این بدان معنا بود که شاگردان رونالد کومان در رتبه سوم قرار خواهند گرفت.
با این ممفیس دیپای که در این تورنمنت عملکرد خوبی نداشته اما اعتماد کومان را جلب کرده است، توانست هلند را به بازی برگرداند. روی ارسالی به درون محوطه جریمه، وخورست با ضربه سر، توپ را به دیپای فرستاد و این بازیکن در بین مدافعان حریف خود را به توپ رساند و با یک ضربه زیبا بازی را مساوی کرد.

در همین حال لهستان نیز با گل رابرت لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی، بازی مقابل فرانسه را مساوی کرد و هلند به صدر جدول گروه رفت.
با این حال این گل آنها هم دوامی نداشت و اتریشی‌ها دوباره گل برتری را به ثمر رساندند. در دقیقه ۸۰ پاس زیبای بومگارتنر از بین مدافعان به مارسل سابیتزر رسید و این بازیکن از زاویه بسته با یک شوت چشم‌نواز و محکم بازی را ۳-۲ کرد تا اتریش به صدر جدول صعود و هلند دوباره به رتبه سوم سقوط کند.

لحظات حساس:
دقیقه 90: دفاع جانانه اتریشی‌ها مانع از به ثمر رسیدن گل تساوی هلند شده است.
دقیقه 85: ضربه سر وخورست در موقعیت یک به یک با پونتز از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 82: در صحنه‌ای مشابه با گل سوم، مارسل سابیتزر باز هم نفوذ کرد و باز هم دروازه هلند را باز کرد اما این بار آفساید اعلام شد.
اتریش 3 - 2 هلند (مارسل سابیتزر دقیقه 80): نفوذ مارسل سابیتزر از سمت چپ با شلیک این بازیکن از زاویه بسته همراه شد که بروخن نتوانست این توپ را مهار کند و شاهد گل سوم بودیم.
 اثرگذاری وخورست توپ را به دپای رساند و یک کنترل زیبا از ممفیس دپای، با یک گل بسیار زیبا همراه شد تا بدین ترتیب هلند به گل تساوی برسد. این گل البته پس از بازبینی توسط کمک داور ویدئویی تایید شد.

هلند 1-1 اتریش (گودی گاکپو دقیقه 47): گرترویدا با توپ گیری فوق العاده خود توپ را به زمین به اتریش برد و پس از آن که مدافعان اتریش از مهار مهاجمان هلند غافل شده بودند، گاکپو موفق شد با ضربه‌ای زیبا گل تساوی بازی را به ثمر برساند.

دقیقه 25: هلند سعی دارد گل خورده را به هر طریقی جبران کند اما تا این لحظه تلاش بازیکتان این تیم حاصلی نداشته است.
دقیقه 22: حرکت انفرادی مالن با تک به تک این بازیکن همراه شد اما او نتوانست دروازه اتریش را باز کند.
اتریش 1 - 0 هلند (مالن دقیقه 6): پاس کاتبک سابیتزر داخل محوطه جریمه پیش از رسیدن به ارناتوویچ با تکل مالن همراه شد تا به اشتباه دروازه خودی باز شود و هلند عقب بیفتد.

روز و تاریخ برگزاری: سه شنبه ۲۵ ژوئن ۲۰۲۴ | ۵ تیر ۱۴۰۳
ساعت: ۲۲:۳۰
تورنمنت: دور سوم بازی‌های گروه D یورو ۲۰۲۴
ورزشگاه: المپیا اشتادیون، واقع در شهر برلین
داور: ایوان کروژلیاک (اسلواکی)
ترکیب ابتدایی هلند و اتریش
هلند (۳-۳-۴): فربروخن | خیرترویدا، فن دایک، دی فرای، آکه | شوتن، ریندرس، فیرمان | خاکپو، دیپای و مالن


اتریش (۱-۳-۲-۴): پنتز | لاینهارت، ووبر، پراس، پوش | گریلیچ، زیوالد | اشمید، زابیتسر، ویمر | آرناتوویچ
https://mardomefarda.ir/vdcip3ar.t1awu2bcct.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما