کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کاسبی مایکروسافت از سیستم عامل ویندوز 11 با آپدیت جدید!

شهر سخت افزار , 21 تير 1403 ساعت 17:00

مایکروسافت به تازگی آپدیت جدیدی برای ویندوز 11 منتشر و قابلیت‌ها و بهبودهای جدیدی را به این سیستم‌عامل اضافه کرده است. ویژگی‌هایی که می‌تواند عملکرد گیمینگ ویندوز 11 را بهبود داده و از طرفی برخی کاربران را با تبلیغات‌های نابجا آزار دهد. در ادامه این نوشتار از شهر سخت افزار با جزئیات بیشتری از آپدیت جدید ویندوز 11 آشنا شوید.


به گزارش مردم فردا،مایکروسافت به تازگی آپدیت جدیدی با کد KB5040442 برای ویندوز ۱۱ منتشر کرده که می‌تواند برای برخی کاربران جنجالی باشد. این آپدیت شامل رفع باگ‌ها، بهبود‌های عملکرد و چند ویژگی جدید است.

به نظر می‌آید مایکروسافت به دنبال درآمدزایی از پلتفرم ویندوز بوده و جنجالی‌ترین بخش آپدیت KB5040442 ویندوز ۱۱ اضافه‌ شدن تبلیغ سرویس گیم‌پس در بخش تنظیمات ویندوز است.


البته ظاهراً این تبلیغ برای گیمرهایی که سیستم گیمینگ دارند به نمایش در خواهد آمد و بقیه کاربران نباید چنین تبلیغی را مشاهده کنند. از دیگر نکات قابل‌توجه در آپدیت مذکور می‌توان به امکان ایجاد فایل‌های فشرده‌ی 7zip و همچنین TAR ازطریق منوی راست‌کلیک اشاره کرد.

نسخه‌ 22H2 سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ در تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۷ مهر ۱۴۰۳) به پایان دوره پشتیبانی خود می‌رسد. پس‌از این تاریخ، برای دریافت آپدیت‌های امنیتی و بهبودی‌های نرم‌افزاری، باید سیستم‌عامل خود را به نسخه‌های جدیدتر ویندوز ۱۱ ارتقاء دهید.

آپدیت KB5040442 علاوه‌بر بسته‌ی امنیتی که جزئیات آن ذکر نشده است، شامل تمامی بهبود‌های آپدیت KB5039302 نیز می‌شود. فهرست کامل تغییرات به‌روزرسانی مذکور در وب‌سایت پشتیبانی مایکروسافت منتشر شده است.

این به‌روزرسانی شامل مجموعه‌ای از رفع باگ‌ها، بهبود‌های عملکرد و چند ویژگی جدید است. کاربران می‌توانند به‌روزرسانی مذکور را ازطریق بخش Settings ویندوز ۱۱ یا کاتالوگ به‌روزرسانی مایکروسافت دریافت و نصب کنند.6


کد مطلب: 26172

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/26172/کاسبی-مایکروسافت-سیستم-عامل-ویندوز-11-آپدیت-جدید

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir