کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رنگ بندی آیفون 16 پرو؛ منتظر یکی از رنگ‌های خواستنی و معروف پیشین باشید!

شهر سخت افزار , 26 مرداد 1403 ساعت 20:35

جدیدترین تصویر لو رفته از گوشی‌های سری آیفون 16 پرو اپل نشان می‌دهد شاید امسال شاهد یکی از رنگ‌های خواستنی و معروف نسل‌های پیشین آیفون باشیم.


به گزارش مردم فردا،افشاگر معروف حوزه موبایل، Sonny Dickson، امروز با انتشار یک تصویر جدید از نسخه ماکت گوشی آیفون 16 پرو، هر چهار نسخه رنگ‌بندی آیفون 16 پرو را نشان می‌دهد. این سری جدای از رنگ‌های مشابه نسل قبل، نسخه رزگلد یا بهتر بگوییم «برنز» را نیز شامل می‌شود که درواقع جایگزین نسخه آبی تیتانیوم در مدل‌های موجود آیفون 15 پرو خواهد بود.

به گفته Ming-Chi Kuo، تحلیلگر اپل و سایر افشاگران این حوزه، انتظار می‌رود مدل‌های آیفون 16 پرو در رنگ‌های مشکی، سفید یا نقره‌ای، خاکستری یا «Natural Titanium» و رنگ رز یا رزگلد معرفی شود.



تصویر لو رفته توسط دیکسون نشان می‌دهد که از سری آیفون 16 پرو چه انتظاری باید داشته باشیم؛ به‌ویژه در خصوص نسخه رزگلد که اخیراً توسط یکی از افشاگران به عنوان رنگی شبیه برنز توصیف شده است. از طرفی از آنجایی که اپل رنگ طلایی را در سری آیفون 15 قرار نداد، تقاضای خرید نسخه‌ای با این رنگ در سری جدید گوشی آیفون 16 پرو می‌تواند شاهد افزایش باشد.
تصاویر جدیدی از طراحی آیفون ۱۶ فاش شد
 
به گزارش MacRumors، یک شایعه حاکی از آن است که اپل از یک فرآیند بهبود یافته برای طراحی بدنه و رنگ‌آمیزی مدل‌های تیتانیوم استفاده می‌کند که ظاهری براق‌تر از روکش آلومینیومی براق‌شده مدل‌های آیفون 15 پرو ایجاد می‌کند. روکش براق می‌تواند بسیار شبیه مدل‌های با بدنه فولاد ضد زنگی باشد که اپل در سال‌های گذشته استفاده می‌کرد؛ اما این بار در برابر خراشیدگی مقاوم‌تر خواهند بود.

هنوز نام رسمی رنگ‌های iPhone 16 Pro اعلام نشده است، اما احتمال می‌رود که اپل به نام‌گذاری تیتانیوم که برای مدل‌های آیفون 15 پرو استفاده کرده بود پایبند باشد. نسل بعدی آیفون 16 قرار است در اوایل مهر وارد بازار شود، بنابراین به زودی از طراحی و رنگ‌بندی سری آیفون 16 پرو اپل مطمئن خواهیم شد.


کد مطلب: 26843

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/26843/رنگ-بندی-آیفون-16-پرو-منتظر-یکی-رنگ-های-خواستنی-معروف-پیشین-باشید

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir