به گزارش مردم فردا،طبق گفته یوتوب، کاربران حدوداً 40 میلیارد دقیقه (معادل 650 میلیون ساعت) به تماشای محتواهای مرتبط با المپیک 2024 از این پلتفرم نشستند. علاوهبراین، تعدادی از ویدیوهای این رویداد 12 میلیارد بازدید داشتند و 850 میلیون نفر آنها را تماشا کردند.
توجه بیشتر علاقهمندان به المپیک 2024 در مقایسه با دوره قبل
سایر محتواهای المپیکی نیز 1.9 میلیارد بازدید داشتند و 180 میلیون کاربر را جذب کردند. براساس گزارش CNN، شبکه NBCUniversal اعلام کرده 30.6 میلیون کاربر بازیهای المپیک را از این شبکه تماشا کردند و بیش از 23.5 میلیارد دقیقه از زمانشان را به آن اختصاص دادند. این آمار، در مقایسه با المپیک توکیو، افزایش 82 درصدی و در مقایسه با مجموع بازیهای تابستانی و زمستانی قبلی افزایش 40 درصدی را نشان میدهد.
یوتوب اعلام کرده کاربران تقریباً 18 میلیارد دقیقه از محتواهای المپیک را از طریق یوتوب در تلویزیون خود دیدند؛ رقمی که بیش از ۳۵ درصد کل آمار این سرویس را تشکیل داده و نشان میدهد کاربران علاقه زیادی به تماشای این رویداد در صفحه بزرگ تلویزیون داشتهاند.
علاوهبراین، بازیهای پارالمپیک 2024 نیز در پاریس درحال برگزاری است و علاقهمندان میتوانند از پلتفرمهای آنلاین و شبکههای اجتماعی این رویداد جذاب را دنبال کنند.