کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازی جدید تلگرامی کتز (CATS)؛ رقیبی برای ایردراپ داگز

4 مهر 1403 ساعت 12:16

بعد از ایردراپ داگز و دست و دلبازی‌های این پلتفرم در پاداش‌دهی، گرایش مردم به سمت ایردراپ‌های تلگرامی بسیار زیاد شد. به طوری که تاریخچه تلگرام را می‌توان به قبل و بعد از داگز تقسیم‌بندی کرد. ایردراپ‌های زیادی در حال حاضر در بستر تلگرام در حال اجرا هستند که یکی از بهترین و معتبرترین‌ آن‌ها کتز (CATS) است. این ایردراپ بعد از داگز معرفی شد و از آن به عنوان اصلی‌ترین و سرسخت‌ترین رقیب ایردراپ خوب داگز یاد می‌شود.


استقبال مردم از بازی جدید تلگرامی کتز (CATS) بسیار زیاد بود و این پلتفرم در همان روز نخست توانست به 1 میلیون کاربر تلگرامی دست پیدا کند. از آنجایی که ما در گرانمایه بهترین ایردراپ‌ها را شناسایی و به شما معرفی می‌کنیم. در این مقاله به طور کامل به بررسی این بازی و روش‌های کسب امتیاز از آن خواهیم پرداخت. می‌خواهید دلاری درآمد کسب کنید؟ با ما تا انتهای این مقاله همراه بمانید.

معرفی ایردراپ کتز (CATS)

ایردراپ کتز یکی از جدیدترین پروژه‌های تلگرام است که در حال حاضر بیش از 30 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. این پروژه یکی از پروژه‌های جذاب و نوآورانه در دنیای کریپتو است که محوریت آن بر روی گربه‌ها طراحی شده است. در واقع می‌توان گفت که توسعه‌دهندگان برای ساخت این ایردراپ تا حدود بسیار زیادی از ربات تلگرامی محبوب داگز الهام گرفته‌اند.

روش کسب امتیاز از ایردراپ CATS


روش‌های مختلفی برای کسب امتیاز از ایردراپ داگز وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
در ایردراپ کتز کاربران بر اساس قدمت حساب کاربری‌شان در تلگرام امتیاز دریافت می‌کنند. یعنی هرچه حساب کاربری شما در تلگرام قدیمی‌تر باشد، شانس شما برای دریافت امتیاز بیشتر و بیشتر خواهد بود.
یکی از روش‌های کسب امتیاز در ایردراپ‌ها دعوت از دوستان با کد ریفرال است. شما می‌تواند کد دعوت خود را برای آشنایان ارسال کنید تا آن‌ها با کد شما وارد ربات شوند. با وارد شدن هر نفر با کد دعوت شما تعدادی CATS به شما تعلق خواهد گرفت. هر چه تعداد دعوتی‌های شما بیشتر باشد، امتیاز شما بیشتر خواهد بود.
در ربات کتز یکسری تسک (Task) مثل فالو کردن و لایک و ریکست در توییتر و جوین به کانال تلگرام وجود دارد که شما با انجام دادن آن‌ها می‌توانید CATS دریافت کنید. برای انجام این تسک‌ها معمولا باید در گروه‌های تلگرامی، یوتیوب و غیره عضو شوید.
روش‌های بالا معمول‌ترین روش‌ها برای کسب امتیاز از ربات کتز است. البته روش‌های دیگری مانند پرداخت تون (TON) برای دو برابر کردن امتیاز نیز وجود دارد که شما می‌توانید برای کسب امتیاز بیشتر به سراغ آن بروید.

آیا ایردراپ CATS معتبر است؟


تعداد ایردراپ‌های تلگرامی روز به روز در حال افزایش است و همین موضوع سبب سردرگمی و دلسردی مردم نسبت به آن‌ها می‌شود. در بازاری که چین گیم (onchanebot) و کتیزن (Catizen) کاربران خود را دلسرد می‌کنند، نباید به راحتی به هر ایردراپی بله گفت. اما چه چیزی کتز را از دیگر ایردراپ‌های تلگرامی متمایز می‌کند؟
ایردراپ کتز جامعه بزرگی دارد و بیش از 30 میلیون نفر در حال حاضر کاربر فعال دارد.
تیک آبی تلگرام یکی دیگر از دلایلی است که ایردراپ کتز را معتبر و موجه می‌کند.
حمایت‌های مالی و مشارکت‌های استراتژیک این پروژه از دیگر نقاط قوت آن به شمار می‌روند. صرافی بیت‌گیت به‌عنوان یک شریک کلیدی Cats با استفاده از صندوق 20 میلیون دلاری اکوسیستم TON از این پروژه پشتیبانی می‌کند.
حمایت افراد مهم و گروه‌های معتبر تلگرامی در زمینه ایردراپ از این بازی.
وایت پیپر مشخص و فعالیت ایردراپ مطابق با آن.

بررسی دلایل شرکت در ایردراپ کتز

شرکت در این ایردراپ به دلایل مختلفی می‌تواند جذابیت‌های زیادی به همراه داشته باشد. مهم‌ترین این دلایل عبارتند از:

1.کسب توکن رایگان از بازی کتز

این ایردراپ یک فرصت بی‌نظیر برای کسب توکن‌های رایگان است. کاربران بدون نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه می‌توانند با انجام وظایف ساده مانند دنبال کردن کانال‌های تلگرام، پیوستن به گروه‌ها، دعوت دوستان و شرکت در چالش‌ها، توکن Cats دریافت کنند. این توکن‌ها می‌توانند به مرور ارزشمندتر شوند و فرصتی برای کسب درآمد دلاری فراهم کنند.

2.سرمایه‌گذاری

توکن کتز مانند داگز در صرافی‌های مختلف از جمله صرافی‌های ایرانی لیست و قابل معامله خواهد شد. افزایش تقاضا برای خرید این توکن می‌تواند قیمت آن را به طرز چشمگیری افزایش دهد. اتفاقی که برای نات کوین افتاد و بعد از گذشت چند ده روز از عرضه رشد قیمتی بسیار زیادی را تجربه کرد.

3.پتانسیل بالای رشد

توکن Cats پتانسیل بالای برای رشد در بازار دارد. این توکن در حال حاضر در صرافی Bitget لیست شده و شایعاتی مبنی بر لیست شدن آن در بایننس وجود دارد. با حمایت صرافی‌های معتبر و استفاده از صندوق 20 میلیون دلاری اکوسیستم TON، این پروژه از پشتیبانی مالی و فنی قوی برخوردار است.

4.جنبه سرگرمی

بسیاری از افراد عاشق بازی کردن با تلفن همراه هستند. اگر بتوانند از این بازی کردن خود درآمدی هم کسب کنند، خب که چه بهتر.

روش شرکت در ایردراپ کتز

روش شرکت در این ایردراپ مانند سایر بازی‌های تلگرامی بسیار ساده است. برای انجام این کار کافی است تا مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:
ابتدا از طریق لینک وارد ربات تلگرامی کتز شوید. ممکن است برای باز کردن ایردراپ به برنامه‌های تغییر دهنده IP نیاز پیدا کنید. پس اگر نتوانستید لینک را باز کنید، احتمالا با وصل کردن برنامه تغییر IP وارد آن خواهید شد.
بعد از باز شدن ایردراپ، پیغامی بر روی صفحه برای شما به نمایش گذاشته می‌شود. گزینه Play Now را بزنید و منتظر بمانید تا ایردراپ میزان توکن CATS شما را محاسبه کند. این محاسبه بر اساس سن اکانت تلگرامی شما تعیین می‌شود.
بعد از محاسبه شما وارد محیط بازی می‌شود و می‌توانید با دعوت از دوستان یا انجام تسک‌ها به کسب توکن‌های بیشتر بپردازید.

آینده ایردراپ CATS چگونه خواهد بود؟

با توجه به میزان بالای مشارکت کاربران و برنامه‌های توسعه‌ای که برای پروژه Cats در نظر گرفته شده است. آینده این ایردراپ بسیار روشن به نظر می‌رسد، حتی روشن‌تر از داگز و نات کوین. تمرکز کتز بر روی تلگرام به‌عنوان یکی از پلتفرم‌های محبوب ارتباطی در جهان به آن امکان می‌دهد تا به جامعه‌ای پویا و بزرگ دست یابد. همچنین حمایت‌های مالی قابل ‌توجه و لیست شدن در صرافی‌های بزرگ، کتز را به یکی از پروژه‌های پیشرو در دنیای ایردراپ‌ها تبدیل کرده است.

نکات مهم در هنگام شرکت در ایردراپ کتز و دیگر پروژه‌های تلگرامی

اگرچه شرکت در داگز و دیگر پروژه‌های تلگرامی مزایای بسیار زیادی دارد. اما شرکت در این پروژه‌ها برخی ریسک‌ها دارد که بهتر از با آن‌ها آشنا باشید.
ارزش توکن‌ها ممکن است به شدت نوسان کند و حتی در بعضی موارد به نزدیک صفر برسد.
برخی از پروژه‌ها ممکن است کلاهبرداری باشند. در این موارد، پروژه با وعده پاداش‌های بزرگ کاربران را جذب کرده و سپس ناگهان ناپدید می‌شود.
ایردراپ‌ها ممکن است نیاز به انجام وظایف درون تلگرام مانند پیوستن به کانال‌ها یا گروه‌های مختلف داشته باشند که خطرات امنیتی را به همراه دارد، چرا که ممکن است اطلاعات کاربری شما افشا شود یا به اهداف بازاریابی ناخواسته دچار شوید.
بسیاری از پروژه‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال هنوز تحت مقررات مشخصی قرار ندارند، و در صورت بروز مشکلات قانونی، پیگیری حقوقی ممکن است دشوار باشد.
ممکن است اطلاعات کافی در مورد تیم توسعه‌دهنده یا اهداف بلند مدت پروژه وجود نداشته باشد. این موضوع سبب می‌شود تا کاربران نتوانند به درستی آینده پروژه را ارزیابی کنند.
برخی از ایردراپ‌ها بعد از لیستینگ تمامی توکن را در اختیار کاربران برای معامله قرار نمی‌دهند. مانند اتفاقی که برای پیکسل ورس و کتیزن افتاد.
توزیع توکن باید کاملا عادلانه و منطقی باشد. برخی از ایردراپ‌ها مانند کتیزن سیستم پاداش‌دهی خوبی نداشتند و بسیاری از کاربران از نحوه توزیع توکن ناراضی بودند.
سخن پایانی
ایردراپ Cats به‌عنوان یک پروژه نوآورانه و جذاب در دنیای بلاک‌چین توانسته جایگاه ویژه‌ای در میان کاربران پیدا کند. به طوری که در حال حاضر بیش از 30 میلیون کاربر فعال ماهانه در این پروژه در حال فعالیت هستند. با لیست شدن توکن Cats در صرافی‌های معتبر و حمایت مالی از سوی سرمایه‌گذاران بزرگ آینده این پروژه روشن به نظر می‌رسد. کاربران نیز می‌توانند با انجام وظایف مختلف و مشارکت در جامعه Cats از این فرصت استفاده کنند و توکن‌های Cats را به دست آورند.
معمولا افرادی که زودتر وارد یک ربات تلگرامی می‌شوند، می‌توانند امتیازهای بیشتری را دریافت کنند. پس خیلی مهم است که پروژه‌های قدرتمند را به سرعت شناسایی و وارد آن‌ها شوید. اگر می‌خواهید قبل از همه بهترین ایردراپ‌ها را شناسایی کنید، حتما به وب‌سایت و کانال یوتیوب گرانمایه سر بزنید.


کد مطلب: 27623

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/27623/بازی-جدید-تلگرامی-کتز-cats-رقیبی-ایردراپ-داگز

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir