کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سه محصول خاص حوزه آبیاری

14 مهر 1403 ساعت 12:15

در این پست شما را با سه محصول خاص حوزه آبیاری در کشور آشنا می نماییم . اگر با این سه محصول آشناییت ندارید توصیه میکنیم که این پست خبری را از دست ندهید و با ما تا انتها همراه باشید.


1) دستگاه جوش پلی اتیلن 

دستگاه جوش پلی اتیلن  یکی از روش‌های پرکاربرد و دقیق برای اتصال لوله‌های پلی‌اتیلن در صنایع مختلف، به ویژه صنعت نفت، گاز و آب می باشد. این روش به دلیل ایجاد اتصالاتی با کیفیت بالا و مقاومت زیاد در برابر فشار و دما، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

در این روش، از یک دستگاه خاص به نام دستگاه جوش پلی اتیلن استفاده می‌شود. این دستگاه با ایجاد جریان الکتریکی در یک المنت حرارتی تعبیه شده در اتصالات مخصوص (کوپلر)، باعث ذوب شدن موضعی لوله و کوپلر در نقطه اتصال می‌شود. پس از سرد شدن، یک اتصال یکپارچه و مستحکم در نهایت ایجاد می‌شود.

مزایای جوش دستگاه جوش پلی اتیلن
استفاده از جوش دستگاه جوش پلی اتیلن بطور کلی این مزایا را به همراه دارد:

کاربردهای دستگاه جوش پلی اتیلن البته که این تنها چند نمونه از کاربرد های جوش الکتروفیوژن در صنایع مختلف می باشد و این دستگاه پای ثابت اکثر صنایع مادر در کشور می باشد.
اجزای اصلی دستگاه جوش پلی اتیلن ۲ )‌ فیلتر دیسکی

فیلتر دیسکی
فیلتر دیسکی، یک ابزار کارآمد برای جداسازی ذرات جامد معلق در سیالات می باشد. این فیلترها نقش مهمی در صنایع مختلف از جمله آب و فاضلاب، صنایع غذایی، دارویی و شیمیایی ایفا می‌کنند.
بررسی ساختار فیلتر دیسکی
فیلتر دیسکی از مجموعه‌ای از دیسک‌های تو در تو تشکیل می شود. این دیسک‌ها عمدتا از جنس پلی‌پروپیلن یا پلی‌اتیلن هستند و دارای سطحی با منافذ ریز می‌باشند. سیال از بین این دیسک‌ها عبور کرده و ذرات جامد بر روی سطح آن‌ها گیر می‌افتند.
انواع فیلتر دیسکی
فیلترهای دیسکی در دو نوع اصلی  در کشور تولید می‌شوند: مزایای فیلتر دیسکی
بطور کلی استفاده از فیلتر دیسکی این مزایا را می تواند برای شما داشته باشد : کاربردهای اصلی فیلتر دیسکی ۳ ) آبپاش هانتر PGP 
آبپاش‌های هانتر PGP از جمله پرکاربردترین آبپاش‌های چرخشی (روتور) در جهان می باشد که امروزه در ایران نیز علاقمندان بسیاری را مجذوب عملکرد حرفه ای خود کرده است. این آبپاش‌ها به دلیل طراحی دقیق، کیفیت ساخت بالا و قابلیت تنظیمات متنوع، برای آبیاری انواع زمین‌های کشاورزی، فضای سبز و باغ‌ها بسیار مناسب می باشد.
مشخصات فنی آبپاش PGP هانتر
آبپاش PGP هانتر دارای ویژگی‌های زیر است: کاربردهای اصلی آبپاش PGP هانتر نکات انتخاب آبپاش PGP هانتر

آبپاش هانتر PGP
برای انتخاب مناسب آبپاش PGP هانتر، باید موارد زیر را در نظر بگیرید: در این پست به بررسی دقیق این ۳ محصول پرداختیم اگر شما هم مجذوب عملکرد این ۳ ابزار شده اید کافیست وارد فروشگاه آریا دریپ شوید و با بهترین قیمت اقدام به ثبت سفارش محصولات نمایید.
راه های تماس
آدرس سایت :‌ariadrip.com
تلفن: 02166145843
تلفن: 02166214146
موبایل: 09011900328
موبایل: 09122065374
شعبه 1 : بازار آهن شادآباد، بهاران۱، بلوک۳۴، پلاک ۴۲، فروشگاه آریا دریپ
شعبه 2 : تهران، جاده شهریار به سمت رباط کریم، روبروی پمپ بنزین مهستان، روستای رازمره (یقه)، بعد از شرکت سردخانه پامچال، نبش خیابان کاج
شعبه 3 : جاده دماوند، نرسیده به گیلاوند، روبروی گل آهک، مجموعه گل و گیاه گل آذین


کد مطلب: 27824

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/27824/سه-محصول-خاص-حوزه-آبیاری

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir