کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معرفی خدمات بهترین متخصص لمینت دندان در مشهد

2 آبان 1403 ساعت 15:51

بطورکلی افرادی به دنبال بهترین متخصص لمینت دندان در مشهد هستند که از دندان‌هایی تیره یا لکه دار رنج می‌برند. پس برای اینکه بتوانند دندان‌هایی سفید، لبخندی زیبا و اعتماد به نفسی بالا داشته باشند، لمینیت دندان را انتخاب می کنند. اما این روش را نمی توان بدون مشورت با دندانپزشک انجام داد.


در واقع زمانی که شما به مطب بهترین متخصص لمینت دندان در مشهد مراجعه می‌کنید، در ابتدا وضعیت دندان‌ها را بررسی کرده تا تشخیص دهد آیا لیمنت برای دندان مناسب است یا خیر. او برای تشخیص دقیق‌تر با استفاده از اشعه ایکس از دندان‌ها عکس‌برداری کرده و بعد از تصویربرداری زیبایی، نتیجه دندان‌های لمینیت شده را به شما نشان خواهد داد.

بیشتر بخوانید» به منظور آشنایی با لیست خدمات ایمپلنت دندان در مشهد و لیست هزینه های مربوط به آن کلیک کنید.

تعریف لمینت دندان از نظر متخصص لمینت دندان در مشهد
یکی از پرطرفدارترین روش‌های زیباسازی دندان لمینت دندان است. در این روش لایه‌ای نازک را روی تک به تک دندان‌ها قرار داده تا ظاهر آن‌ها از نظر رنگ، اندازه و شکل تغییر کرده و در نهایت یکسان و یکدست شود. ضمن اینکه لمینت می‌تواند به استحکام دندان‌ها کمک کند. نکته مهم اینجاست زمانی تمام انتظارات شما و این موارد در لمینت دندان برآورده خواهدشد که به بهترین متخصص لمینت دندان در مشهد مراجعه کنید.

معرفی انواع لمینت توسط بهترین متخصص لمینیت دندان در مشهد

به نظر دکتر شهریاری، متخصص لمینت دندان در مشهد، این ضخامت لمینیت است که آن را در دسته بندی‌های مختلف قرار می‌دهد. در واقع هر دو نوع را لمینیت دندان باید دانست که در ضخامت و متریال به کار رفته شده با یکدیگر متفاوت هستند.

لمینیت سرامیکی دندان

لمینیت سرامیکی دندان از لایه‌ای نازک از جنس سرامیک ساخته شده که ظاهری شبیه به ناخن مصنوعی دارد. در این مدل از لمینیت دندانپزشک بعد از ایجاد تراش‌هایی روی دندان، لایه‌های نازک و سرامیکی را روی دندان‌ها قرار می‌دهد. از آنجاییکه این روش از دوام بیشتری برخوردار است، به استحکام دندان‌ها کمک کرده و از گسترش مشکلات دندان هم جلوگیری خواهدکرد.

لومینیرز یا لمینیت بدون تراش دندان

لومینیرز یا لمینیت بدون تراش یکی از جدیدترین روش‌های زیبایی دهان و دندان بوده که بدون نیاز به ایجاد تراشی روی دندان، و با استفاده از روشی کاملا غیرتهاجمی، لمینیت روی دندان‌ها قرار می‌گیرد. گرچه تشخیص اینکه دندان‌های‌تان به کدام روش نیاز دارد برعهده بهترین متخصص لمینت دندان در مشهد خواهدبود، اما روکش‌های لومینیرز تا حد زیادی از آسیب دیدگی مینای دندان جلوگیری می‌کند. در حقیقت مهم‌ترین تفاوت بین لمینیت‌های معمولی با لمینیت‌های بدون تراش، ضخامت آن‌ها است. این مدل از لمینت‌ها ضخامتی حدود ۰.۱ تا ۰.۳ میلی‌متری دارند در حالیکه لمینت‌های معمولی ضخامت‌شان بین ۰.۵ تا ۰.۷ میلی‌متر است.

عوامل موثر در قیمت وهزینه لمینیت دندان در مشهد

شاید بتوان گفت از مهم‌ترین فاکتورهای موثر در انتخاب بهترین متخصص لمینت دندان در مشهد، مقدار هزینه پرداختی آن بابت خدمات ارائه شده خواهدبود. اما اینکه چرا در زمان مقایسه مقدار هزینه‌های پرداختی متفاوت است می‌توان به دلایل زیر اشاره کرد:
برنامه متفاوت دندانپزشک برای هر مراجعه کننده
موقعیت مکانی مطب
کیفیت تجهیزات دندانپزشکی
مهارت و تجربه دندانپزشک
کیفیت مواد مصرفی

آیا بیمه هزینه لمینت دندان را تقبل می کند؟

زمانی که اسم لمینیت دندان را می‌شنوید اولین موردی را که به یاد می‌آورید، هزینه‌های بالای آن خواهدبود. اولین دلیل گران بودن این هزینه‌ها را می‌توان به خاطر مراحل پیچیده و استفاده متریالی دانست که همگی وارداتی هستند. ضمن اینکه لمینیت دندان جزئی از روش‌های زیبایی به شمار می‌رود که هیچ کدام از بیمه‌ها هیچ تعهدی نسبت به پرداخت هزینه‌های آن ندارند. به همین خاطر بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند فقط دندان‌های جلو را لمینیت کنند.

عوارض لمینیت دندان از دید بهترین متخصص لمینت دندان در مشهد

آشنایی با عوارض لمینت دندان
لمینیت دندان هم مانند سایر روش‌های زیباسازی در کنار مزایایی که برای فرد به همراه دارد، ممکن است عوارض و معایبی نیز داشته باشد که باید قبل از هر اقدامی نسبت به آن آگاهی داشته باشید. این موارد شامل:
در صورت عدم اجرای اصولی لمینیت، احتمال تجمع باکتری‌ها در بین پلاک‌ها وجود دارد که این مشکل باعث بروز عفونت دهان و دندان می‌شود.
در موارد بسیار نادر احتمال بروز حساسیت و آلرژی به مواد روکش دندان وجود دارد. اما در صورت انتخاب مواد با کیفیت نگرانی این موضوع کمتر می‌شود.
گاهی اوقات بخاطر بی‌دقتی دندانپزشک و ارتفاع نامناسب لمینت کار گذاری شده، غذا خوردن با مشکل روبرو می‌شود.
در صورت عدم چسبندگی کامل بین روکش و دندان‌ها ممکن است فضای خالی بین این دو ایجاد شود که احتمال پوسیدگی دندان افزایش پیدا می‌کند.
به خاطر عدم رعایت بهداشت دهان و دندان و مراقبت‌های لازم به مرور زمان لمینت دندان دچار مشکلاتی همچون شکستگی و لق شدگی می‌شود که در این شرایط روکش دندان باید زودتر از موعد تعویض گردد.

لمینیت دندان در مشهد در چند جلسه انجام خواهدشد؟

اگر به بهترین متخصص لمینت دندان در مشهد مراجعه کنید، او طی دو جلسه زیبایی را برای دهان و صورت شما به ارمغان خواهد آورد. البته در مواردی خاص ممکن است این تعداد جلسات بیشتر شود. در اولین جلسه دندانپزشک بعد از معاینه دندان، به شما می‌گوید آیا لمینت دندان برای شما مناسب خواهدبود یا خیر. سپس نوبت به انتخاب رنگ لمینت متناسب با رنگ سایر دندان‌ها می‌رسد. درنظر داشته باشید که بسیاری انتظار دارند رنگ دندان‌های‌شان سفیدتر شود که در این صورت ظاهری غیرطبیعی به خود خواهد گرفت. هرچند در انتخاب رنگ می‌توانید اعمال سلیقه کنید، اما پیشنهاد می‌شود نزدیک‌ترین رنگ را برای لمینت انتخاب کنید.
وقتی همه این مراحل طی شد، دندانپزشک تراش‌هایی را روی مینای دندان به وجود می‌آورد تا فضای مناسبی را برای قرار گیری لمینت‌ها به وجود بیاورد. مقداری که باید سطح دندان تراشیده شود باید به اندازه ضخامت لمینت و گاهی کمتر باشد. برای تولید ونیر متناسب با اندازه‌های دندان‌ها، قالب‌گیری انجام خواهدشد که بعد از چند هفته لمینت‌ها آماده می‌شوند. در دومین جلسه هم دنداپزشک ونیرها را روی دندان قرار می‌دهد و پروسه درمان به اتمام می رسد.

منبع» وب سایت دکتر رضا شهریاری


کد مطلب: 28150

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/28150/معرفی-خدمات-بهترین-متخصص-لمینت-دندان-مشهد

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir