تاریخ انتشار :جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۴
جالب است ۰
بر اساس شاخص ترس و طمع و بازگشت قیمت بیت کوین به بالای 50000 دلار، حرکتی غیرمنتظره از سوی نهنگ ها رخ داد، معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بزرگ 3.3 میلیارد دلار بیت کوین خریدند و بیت‌کوین را بالاتر از منطقه حمایت قوی نگه داشتند.
نهنگ‌ها در افت اخیر چقدر بیت کوین خریدند؟
به گزارش مردم فردا،به نقل از U.TODAY، اصلاح 20 درصدی بازار کریپتوکارنسی باعث شد اکثریت بازار کریپتو متحمل ضررهای سنگین شود، اما در حالی که برخی از معامله گران کوچکتر از ضررهای مالی خود رنج می برند، برخی دیگر از این فرصت برای خرید بیت کوین و سایر دارایی ها استفاده کردند.

داده های شاخص به ما چه می‌گویند؟
دامپ بزرگ بیت کوین در آخر هفته رخ داد، زمانی که فروش در بازار به تازگی آغاز شده بود قیمت به زیر 45000 دلار رسید و سپس شاهد بهبود سریع به 49000 دلار بودیم
شاخص های بازار نشان می‌دهد؛ آدرس‌هایی که دارای 10 تا 100 هزار دلار بیت‌کوین هستند، 67 هزار دلار بیت‌کوین بیشتر (قبل از کاهش قیمت) خریدند.
در ابتدای نوامبر، معامله گران دارایی های خود فروختند و بیت کوین تقریباً 15 درصد از ارزش خود را در کمتر از دو هفته از دست داد. سپس، نهنگ ها حدود 100000 بیت کوین فروختند و این فروش ریزش را تشدید کرد.

علاوه بر اینکه نهنگ‌ها نظر خود را در مورد حرکت‌های آینده بیت‌کوین تغییر می‌دهند، شاخص‌های بازار نشان می‌دهند که بیت‌کوین در منطقه «اشباع فروش» معامله می‌شود، و نشانه آن است که قبل از انجام هر حرکت مهم تری، هیجانات بازار باید فروکش کند.
https://mardomefarda.ir/vdcg.n9qrak9xupr4a.html
منبع : آخرین خبر
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین