تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۹
جالب است ۰
تیم رسانه‌ای امنیتی عراق از هدف قرار دادن پنج مخفیگاه داعش در استان صلاح الدین و بازداشت شش تروریست داعشی در استان نینوا خبر داد.
حمله ارتش عراق به مخفیگاه‌های داعش در صلاح‌الدین
به گزارش مردم فردا به نقل از صدی البلد، رسانه‌های محلی اعلام کردند، نیروهای هوایی توسط جنگنده‌های عراقی F16 هفت حمله هوایی انجام دادند و در جریان این حمله پنج مخفیگاه داعش هدف قرار گرفته شد.

رسانه‌های مذکور همچنین اعلام کردند، پیش از این حمله هوایی، اعضای تیم سرویس ضد تروریسم عراق در حال انجام عملیات در منطقه "مطیبیجه" واقع در شرق استان صلاح‌الدین بوده‌اند. این عملیات همچنان ادامه خواهد داشت.

تیم رسانه‌ای امنیتی عراق نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، پس از کسب اطلاعات دقیق و حساس، نیروهای سرویس امنیت ملی در استان نینوا توانستند شش تروریست را طبق احکام ماده چهارم تروریسم بازداشت کنند.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است، این مظنونان به منظور اتخاذ اقدامات لازم در حق آنها به دستگاه قضایی ارجاع شدند.

عراق دسامبر ۲۰۱۷ پس از حدود چهار سال درگیری، خاک خود را از کنترل داعش آزاد کرد اما همچنان این گروه تروریستی در مناطقی که کنترل آنها را از دست داده، دست به عملیات نظامی می‌زند و گروهک‌های مخفی این گروه تروریستی هنوز در برخی مناطق استان‌های «دیالی، کرکوک، نینوا، صلاح‌الدین، الانبار و بغداد» فعال هستند.
https://mardomefarda.ir/vdcj.8evfuqet8sfzu.html
منبع : ایسنا
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین