تاریخ انتشار :چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۸
جالب است ۰
متا طراحی جدیدی از عینک هوشمند Ray-Ban Meta را معرفی کرد. «مارک زاکربرگ»، مدیرعامل متا نیز در یک ویدیو، ویژگی تماس ویدیویی آن را به نمایش گذاشته است. اکنون می‌توانید از طریق عینک متا به اپل موزیک متصل شوید. خریداران ایالات‌متحده و کانادا این محصول همچنین می‌توانند از دستیار هوش مصنوعی چندوجهی آن استفاده کنند.
از هوش مصنوعی تا تماس ویدیویی؛ قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن را ببینید
به گزارش مردم فردا،مارک زاکربرگ با انتشار یک ریلز جدید در اینستاگرام که می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید، ویژگی تماس ویدیویی عینک‌ هوشمند متا ری-بن را به‌ نمایش گذاشته است. او در این تماس با «اِوا چِن»، مدیر بخش مد اینستاگرام، درباره طراحی جدید این محصول که Skyler نام دارد و شبیه به چشمان گربه است، صحبت می‌کند.

علاوه‌براین، مدل‌های Wayfarer و Headliner فعلی عینک متا نیز اکنون در رنگ‌های جدید قابل خریداری هستند.


در مورد قابلیت جدید تماس ویدیویی عینک هوشمند متا، می‌توانید از طریق واتس‌اپ و مسنجر با دوستان یا خانواده تماس بگیرید. در وبلاگ متا اشاره شده که این ویژگی به‌تدریج درحال ارائه به کاربران است.

ویژگی دیگری ارائه‌ شده، سازگاری با اپل موزیک است. براساس گزارش‌ها، ظاهراً کاربران عینک Ray-Ban Meta می‌توانند از طریق آن آهنگ‌های موردنظر خود را پخش کنند و همچنین براساس سلیقه خود، آهنگ‌های پیشنهادی دریافت نمایند.

قابلیت جدید هوش مصنوعی عینک متا
درنهایت، تمام کاربرانی که در ایالات‌متحده و کانادا از عینک هوشمند متا استفاده می‌کنند، به‌صورت بتا به هوش مصنوعی چندوجهی آن دسترسی پیدا کرده‌اند. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد که با عینک خود عکس بگیرند و سپس از هوش مصنوعی متا‌ اطلاعات بیشتری درخواست کنند. به‌ عنوان مثال، می‌توان از این هوش مصنوعی درخواست کرد که یک گونه گیاهی را شناسایی کند، برای ویدیوهای اینستاگرام زیرنویس بسازد و زبان‌های خارجی را ترجمه کند.
https://mardomefarda.ir/vdcizqar.t1a5q2bcct.html
منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما