تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۲
جالب است ۰
از جمله برند های معروفی که سالیان زیادی است در کشور ما محبوبیت پیدا کرده و جزو محصولات با کیفیت داخلی می‌باشند محصولات دوو و همچنین محصولات اسنوا می‌باشد. تلویزیون های این دو برند از کیفیت بالایی برخوردارند و با توجه به خدمات پس از فروش فوق العاده ای که دارند توانسته اند توجه زیادی از خریداران محصولات صوتی تصویری را به خود جلب نمایند. امروزه با توجه به نبود خدمات پس از فروش برند های معروف دنیا در کشور ما، و زیاد شدن محصولات تقلبی در کشو، بیشتر افرادی که به دنبال خرید ال ای دی هستند، به سراغ محصولات با کیفیت ایرانی مانند دوو و اسنوا رفته. ما نیز در این مقاله به برسی این دو برند محبوب داخلی می‌پردازیم و نگاهی به پارامتر های مهم که بر روی قیمت آنها تاثیر گذار است خواهیم داشت.
بررسی خرید تلویزیون های برند اسنوا و دوو

تلویزیون های برند دوو

یکی از شرکت های کره ای که در کشور ما شرکت انتخاب الکترونیک اقدام به راه اندازی خط تولید آن کرده، برند دوو می‌باشد. این برند با تکیه بر تجربه بلند مدتی که در تولید لوازم خانگی دارد، تلویزیون هایی با طراحی فوق العاده زیبا و با کیفیت را روانه بازار کرده. این تلویزیون ها با تکنولوژی های روز دنیا در دو دسته معمولی و هوشمند در سایز های 32 تا 75 اینچ تولید می‌شوند. خدمات پس از فروش این دوو بسیار مورد قبول همه فراد بوده و دارای ضمانت نامه 24 ماهه و همچنین 30 روز وارانتی تعویض هستند.
قیمت به صرفه ای که این تلویزیون ها نسبت به سایر برند ها داشته، به همراه تکنولوژی های روز دنیا، تلویزیون های دوو را به یک محصول محبوب در کشور ما تبدیل کرده. به طور کلی قیمت محصولات دوو نسبت به سایر برند ها به صرفه تر و با کیفیت تر بوده و لازم به ذکر است که از جمله محصولات محبوب این شرکت تلویزیون های 4K می‌باشد که با استفاده از فناوری پیشرفته، تصاویر را با وضوح بالا و همچنین جزئیات دقیق نمایش می‌دهد.

قیمت ال ای دی های برند دوو

یکی از پارامتر های مهم و همچنین مورد توجه در خرید تلویزیون های دوو قیمت آن است. قیمت تلویزیون دوو به یکسری ویژگی ها بستگی دارد که میتوان به سایز صفحه، هوشمند (این مدل ها با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید از همه اپلیکیشن های اندرویدی پشتیبانی می‌کنند.) بودن و یا معمولی بودن آن، فناوری ارتقاع کیفیت تلویزیون و ... بوده. این ویژگی ها در بیشتر برند ها نیز در قیمت محصول تاثیر گذار خواهد بود.

ال ای دی های برند اسنوا

یکی دیگر از برند های معروف ایرانی که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، برند اسنوا بوده. این برند که بیشتر ما با آن آشنایی داریم، یک برند محبوب در زمینه تولید لوازم خانگی است. قیمت محصولات اسنوا جزو پایین ترین قیمت ها بوده و نسبت به کیفیت بالا و تنوع متفاوتی که دارند برای خرید بسیار به صرفه بوده. برند اسنوا با تکیه بر دانش متخصصان ایرانی توانسته اند محصولاتی با کیفیت بالا و فناوری روز دنیا تولید و رضایت خریداران زیادی را به خود جلب کند. برند اسنوا تلویزیون های کیفیت بالای خود را از نظر تصویر در چند مدل Full HD، HD و 4K عرضه کرده. این محصولات در سایز های 32 تا 75 اینچ تولید شده اند. ویژگی های مهمی که در بین این محصولات و همچنین برند های خارجی یکی بوده، قابلیت های اسکرین میرورینگ، صدای دالبی دیجیتال، پنل IPS و ... است.

قیمت تلویزیون های اسنوا

قیمت تلویزیون های اسنوا

ال ای دی های برند اسنوا از نظر مدل، سایز صفحه، کیفیت صفحه نمایش، کیفیت تصویر، تکنولوژی به کار رفته در ساخت آن و دیگر مشخصات، با یکدیگر متفاوت هستند. تمامی این ویژگی ها که نام بردیم بر روی قیمت تلویزیون اسنوا تاثیر گذار بوده. هرچه سایز صفحه نمایش محصول بیشتر باشد و دارای قابلیت های مهمی مانند هوشمند بودن و دیگر ویژگی های روز دنیا باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

خرید تلویزیون های دوو و اسنوا از انتخاب سنتر، نماینده رسمی

برای خرید هر نوع وسیله برقی و خانگی بهتر است آن را از نمایندگی رسمی آن برند خریداری کنیم تا با اطمینان خاطر از آن استفاده کنیم و همچنین نگرانی بابت خدمات پس از فروش آن نیز نداشته باشیم. انتخاب سنتر مرکز تخصصی خرید آنلاین لوازم خانگی بوده که نماینده رسمی برند های دوو و اسنوا می‌باشد. در صورتی که قصد خرید لوازم خانگی از جمله تلویزیون های دوو و اسنوا را دارید میتوانید با مجموعه انتخاب سنتر و با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته، تا بتوانید با توجه به بودجه و محصولی که مد نظر دارید، بهترین کالا را خریداری کنید.
https://mardomefarda.ir/vdciuuar.t1awr2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین