تاریخ انتشار :جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۴
جالب است ۰
افشاگر معتبر آیس یونیورس در روزهای اخیر تصاویر واقعی برخی از بخش‌های گوشی تاشو آینده Galaxy Z Fold 6 سامسونگ شامل حاشیه نمایشگر خارجی و ماژول دوربین آن را به‌اشتراک گذاشته است.
تصویر گلکسی زد فولد 6 درکنار گلکسی زد فولد 5 تفاوت طراحی آن‌ها را نشان می‌دهد
به گزارش مردم فردا، امروز، این افشاگر تصویر کاملی از گلکسی زد فولد 6 در حالت بسته را درکنار گلکسی زد فولد 5 منتشر کرده است که تفاوت طراحی این دو دستگاه را برجسته می‌کند.

تصویر گلکسی زد فولد 6
اوایل امروز، طراحی دوربین پشتی گلکسی زد فولد 6 به بیرون درز کرد. اکنون، افشاگر معتبر Ice Universe اولین تصویر کامل از Galaxy Z Fold 6 را به‌اشتراک گذاشته است. این تصویر نمای جلویی دستگاه را نشان می‌دهد و آن را با Galaxy Z Fold 5 مقایسه می‌کند. واضح است که گوشی تاشوی آینده سامسونگ دارای نمایشگر خارجی با نسبت‌تصویر وسیع‌تری خواهد بود که به‌طور دقیق، برابر با عرض نمایشگر خارجی گلکسی زد فولد 5 به‌علاوه حاشیه مشکی سمت راست آن است.

این باید تجربه تایپ در Galaxy Z Fold 6 را بهبود بخشد و همچنین مشکلات نسبت‌تصویر موجود در برخی برنامه‌ها و بازی‌ها را حل می‌کند. در تصویر پایین گلکسی زد فولد 5 را در سمت چپ و گلکسی زد فولد 6 را در سمت راست مشاهده می‌کنید. به‌نظر می‌رسد که تاشوی آینده دارای گوشه‌های بسیار تیزتری در فریم بدنه و نمایشگر خود است.

انتظار می‌رود گلکسی زد فولد 6 دارای صفحه‌نمایش تاشو با چروک کمتر باشد که کاربران نیز خواستار آن بوده‌اند. این گوشی همچنین از دوربین‌های مشابه گلکسی زد فولد 5 استفاده کند، بنابراین ممکن است بهبود قابل‌توجهی در کیفیت دوربین مشاهده نشود.

به‌نظر می‌رسد سامسونگ گلکسی زد فولد 6 را به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز خواهد کرد. این دستگاه همچنین می‌تواند باتری کمی بزرگتر، استاندارد IPX8 برای مقاومت در برابر آب و شارژ سریع 25 واتی داشته باشد. گوشی تاشو پرچمدار آینده سامسونگ احتمالاً با رابط کاربری One UI 6.1.1 مبتنی بر اندروید 14 عرضه خواهد شد.

زد فولد 6 همچنین می‌تواند دارای فریم تیتانیومی و محافظ صفحه‌نمایش Gorilla Glass Armor، مشابه Galaxy S24 Ultra باشد. این گوشی احتمالاً با وعده هفت سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید و به‌روزرسانی‌های امنیتی همراه خواهد بود.
https://mardomefarda.ir/vdcc01qi.2bqpo8laa2.html
منبع : ترنجی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما