تاریخ انتشار :شنبه ۲ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۸
جالب است ۰
داوران پرتعداد فینال جام حذفی ایران در آخرین مسابقه فصل مدال قهرمانی گرفتند.
پایان خوش داوران در آخرین روز فصل جنجالی
به گزارش مردم فردا،دیدار فینال جام حذفی بین سپاهان و مس رفسنجان آخرین مسابقه رسمی فوتبال ایران در فصل پر حاشیه و پر از جنجال داوری 03-1402 بود که در آن، از تکنولوژی کمک داور ویدئویی هم استفاده شد و یک پنالتی به سود طلایی پوشان با وی‌ای‌آر به همراه داشت.
بیست و سومین دوره لیگ برتر ایران در شرایطی پایان یافت که باشگاه‌ها از همان هفته اول تا آخرین مسابقه، به داوری اعتراض زیادی داشتند و حتی رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال هم در هفته‌های پایانی تغییر کرد.
باشگاه‌های بالا و پایین جدول نسبت به بحث قهرمانی یا سقوط با تصمیمات اشتباهات داوری اعتراض زیادی داشتند، اما آخرین مسابقه فصل در فینال جام حذفی به لطف وجود وی‌ای‌آر و با وجود پنالتی بحث برانگیز برای سپاهان، حواشی کمتری ایجاد کرد.
اما در پایان مسابقه سپاهان و مس رفسنجان و در زمان جشن قهرمانی حذفی برای طلایی پوشان، تیم داوری این بازی هم مورد تجلیل از سوی سازمان لیگ قرار گرفتند.
بیژن حیدری، داور وسط به همراه فرهاد فرهادپور و علیرضا مرادی(کمک‌های اول و دوم)، سید وحید کاظمی داور چهارم، حسن انتظاری کمک داور ذخیره و ابوطالب طاهریان به‌عنوان ناظر داوری در فینال جام حذفی مدال یادبود این رقابت‌ها را گرفتند و در کنار هم عکس یادگاری انداختند.
https://mardomefarda.ir/vdcbfwb5.rhbsapiuur.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما