تاریخ انتشار :يکشنبه ۳ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۰
جالب است ۰
هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس، جلسه‌ای فوری را با بازیکنان این تیم در اردوی سه شیرها برگزار کرده است.
جلسه اضطراری در اردوی انگلیس
به گزارش مردم فردا،تیم ملی انگلیس در یک قدمی صعود به مرحله حذفی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ قرار دارد اما با وجود پیروزی در بازی اول برابر صربستان، نمایش این تیم در این دیدار و همچنین در بازی مقابل تیم ملی دانمارک انتقادهای بسیاری را از کادر فنی و بازیکنان این تیم به همراه داشته است. 
حضور ستاره‌های بزرگ و درخشان در ترکیب این تیم باعث شده است که انتظارات از آنها بالا باشد اما انگلیس نتوانسته است در حد و اندازه نام این بازیکنان ظاهر شود و به نظر می‌رسد که در صورت ادامه این روند با بحرانی جدی روبرو خواهد بود که شرایط را برای آنها دشوار خواهد کرد. 
حالا روزنامه سان خبر داده است که کین روز گذشته جلسه‌ای اضطراری را در اردوی سه شیرها در آلمان برگزار کرده تا بتواند روحیه تیمی را بار دیگر در بین بازیکنان این تیم بالا ببرد و به آنها یادآوری کند که باید در بازی سوم مرحله گروهی با تمام توان به میدان بروند. 
تیم ملی انگلیس در سومین دیدار از مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ باید روز سه‌شنبه مقابل تیم ملی اسلوونی به میدان برود و بعید به نظر می‌رسید که کار دشواری در پیش داشته باشد اما شرایط به وجود آمده باعث شده است که هواداران این تیم حتی برای این بازی هم کمی نگران باشند.
https://mardomefarda.ir/vdcgu79x.ak9nn4prra.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما