تاریخ انتشار :يکشنبه ۳ تير ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۳
جالب است ۰
وزارت کشور روسیه یکشنبه شب از عملیات تروریستی و حمله مردان مسلح به برخی مکان‌های مذهبی در 2 شهر در داغستان و مرگ دستکم 6 پلیس و 2 مهاجم خبر داد.
کشته شدن 6 پلیس و جراحت 12 نفر در عملیات تروریستی در داغستان روسیه
به گزارش مردم فردا، منابع خبری یکشنبه شب به وقت تهران از تیراندازی افراد مسلح نزدیک کنیسه ای در داغستان در روسیه خبر دادند.به گزارش شبکه خبری «سی‌جی‌تی‌ان» وزارت کشور روسیه اعلام کرد که در جریان تیراندازی مردان مسلح به کنیسه‌ای در شهر «دربند» در داغستان واقع در قفقاز روسیه دستکم یک مامور پلیس کشته شد.
هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله مسلحانه را بر عهده نگرفته است.داغستان در سال‌های اخیر مکان تجمع تروریست‌های داعش بوده است.داغستان یکی از 85 بخش فدراسیون روسیه محسوب و تحت فرمان مسکو اداره می‌شود.
برخی منابع خبری از تیراندازی در دو منطقه خبر دادند. فیلم‌های مننتشر شده تیراندازی شدید و همچنین سوختن یک کنیسه در شعله‌های آتش را نشان می‌دهد. گفته می‌شود که در این حادثه به یک کلیسا نیز حمله شده است.خبرگزاری «ریانووستی» از کشته شدن یک کشیش و یک نگهبان کلیسای ارتدوکس در حملاتی در داغستان خبر داد.برخی منابع خبری نیز از کشته شدن دو نفر از مهاجمان در جریان این حادثه و دستگیری شماری دیگر از آن‌ها توسط نیروهای امنیتی حین فرار به ساحل شهر «ماخاچ قلعه» پایتخت داغستان خبر دادند. وزارت کشور روسیه اعلام کرد که در جریان این حادثه تروریستی تاکنون 6 پلیس کشته و 12 نفر مجروح شدند.
https://mardomefarda.ir/vdcb8wb5.rhbs0piuur.html
منبع : فارس
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین