تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۰
جالب است ۰
بعد از گمانه‌زنی و مذاکره، به نظر می‌رسد حالا زمان امضای قرارداد و معارفه خریدها از راه رسیده است.
اخبار جذاب از فصل نقل و انتقالات!
به گزارش مردم فردا،یک هفته بعد از شروع پنجره تابستانی فوتبال ایران، 16 تیم لیگ برتری به استقبال رسمیت بخشی به مذاکرات خود می‌روند و انتقال‌های خود را به سرانجام می‌رسانند. پرسپولیس، استقلال و تراکتور سه تیمی هستند که در روزهای گذشته فعالیت زیرپوستی داشتند و حالا مذاکرات خود را به روی پوسته شهر خواهند آورد.
اینجا اعضای تحریریه ما به همراه خبرنگاران میدانی که در تمام محل مذاکرات و ساختمان باشگاه‌ها حضور دارند، به همراه منابع اختصاصی، تلاش خواهند کرد تا اخبار نقل و انتقالات را به سرعت، دقت و جامعیت در اختیار شما قرار بدهند.
احتمالا امروز خبرهای مهمی در بازار تابستانی ایران به وقوع خواهد پیوست و باید منتظر رسمی شدن یکی دو انتقال از جمله استخدام سرمربی و خرید بازیکن ماند.
پوشش زنده خبری
_گئورگی گولسیانی که روز گذشته به پایان کارش در تیم ملی گرجستان رسید، هفته آینده با پرسپولیس برای تمدید قرارداد مذاکره خواهد کرد.
_علی علیپور در صورت حل مشکل سربازی، به تیم پرسپولیس ملحق خواهد شد.

_سامان قدوس که شایعه و خبر انتقالش به ساوتهمپتون وجود داشته، بار دیگر با پیشنهادی از لیگ برتر ایران مواجه شد و البته بلافاصله آن را رد کرد.
_در کنار رقم رضایت‌نامه 30 میلیاردی جواد آقایی‌پور، این بازیکن خواستار دستمزد 32 میلیارد تومانی از باشگاه استقلال شده که 20 درصد آپشن نیز به آن اضافه خواهد شد و او را به بازیکن 80 میلیاردی فوتبال ایران تبدیل می‌کند. فعلا مذاکره او و استقلال به بن بست خورده است.
_باشگاه پرسپولیس در انتظار پاسخ گاریدو در مورد بازیکنان این تیم است. او تاکنون هیچ لیستی به مدیران باشگاه پرسپولیس ارائه نکرده است.
_در میان شایعات پیرامون بازیکنان سپاهان، شهریار مغانلو در صدر قرار دارد. گفته می‌شود او برای فصل آینده راهی اتحاد کلبا خواهد شد.

_بر اساس اعلام قبلی، احتمال دارد باشگاه استقلال امروز از محمدحسین اسلامی به عنوان خرید جدید خود رونمایی کند.

_امیر عابدزاده دروازه‌بان تیم ماریتیمو که روز گذشته جدایی خود را اعلام کرد، بنا بر گزارش مارکا، دو پیشنهاد از اسپانیا و یک پیشنهاد جدی از ایران دارد.
https://mardomefarda.ir/vdccxoqi.2bqpm8laa2.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما