تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۰
جالب است ۰
همین حالا می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام ساعت هوشمند آتی سامسونگ برای شما گزینه بهتری است.
مشخصات کامل گلکسی واچ اولترا و گلکسی واچ 7 پیش از رونمایی فاش شد
به گزارش مردم فردا،چند روز مانده به رویداد آنپکد بعدی سامسونگ، 20 تیرماه، مشخصات کامل گلکسی واچ اولترا و گلکسی واچ 7 که انتظار می‌رود در این مراسم معرفی شوند، فاش شده است. در ادامه با مشخصات، رنگ‌ها و قیمت این دو ساعت هوشمند آشنا می‌شویم.

مشخصات کامل گلکسی واچ اولترا و گلکسی واچ 7
وب‌سایت Dealabs ظاهراً موفق شده به مشخصات کامل گلکسی واچ 7 و واچ اولترا دسترسی پیدا کند. طبق این اطلاعات، گلکسی واچ 7 در دو اندازه 40 و 44 میلی‌متر عرضه می‌شود و مدل 4G هم خواهد داشت. گلکسی واچ اولترا فقط در مدل 47 میلی‌متری عرضه خواهد شد و نسخه بلوتوث و 4G خواهد داشت.

جنس بدنه گلکسی واچ اولترا از تیتانیوم است و روی نمایشگر آن کریستال یاقوت کبود قرار می‌گیرد. بدنه گلکسی واچ 7 از آلومینیوم است و روی نمایشگر آن شیشه یاقوت کبود خواهد داشت. قلب تپنده هر دو ساعت ظاهراً اگزینوس W1000 است که 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی خواهند کرد.

گلکسی واچ 6
باتری گلکسی واچ اولترا 590 میلی‌آمپرساعتی است، درحالی‌که مدل 40 میلی‌متری واچ 7 از باتری 300 میلی‌آمپرساعتی و مدل 44 میلی‌متری از باتری 425 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. ساعت اولترای سامسونگ با استاندارد 10ATM در برابر آب مقاوم است اما این مقاومت در واچ 7 فقط 5ATM است.

گلکسی واچ 7 در مدل 40 میلی‌متری احتمالاً در رنگ‌های سبز و کرمی عرضه می‌شود، درحالی‌که مدل 44 میلی‌متری در رنگ‌های سبز و نقره‌ای به بازار می‌آید. گلکسی واچ اولترا به احتمال زیاد در رنگ‌های تیتانیوم خاکستری، تیتانیوم نقره‌ای و تیتانیوم سفید روانه بازار خواهد شد.

طبق گزارش موجود، گلکسی واچ اولترا با قیمت 699 یورو به فروش خواهد شد. قیمت مدل‌های گلکسی واچ 7 نیز احتمالاً از این قرار است:

40 میلی‌متری بلوتوث: 319 یورو
44 میلی‌متری بلوتوث: 349 یورو
40 میلی‌متری 4G و بلوتوث: 369 یورو
44 میلی‌متری 4G و بلوتوث: 399 یورو
https://mardomefarda.ir/vdce7o8w.jh8noi9bbj.html
منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما