تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۷
جالب است ۰
دلیل مرگ جنجالی والیبالیست پورتوریکویی بالاخره اعلام شد.
دلیل عجیب مرگ جنجالی یک والیبالیست
به گزارش مردم فردا،۳۰ آگوست بود که رسانه‌های ترکیه‌ای خبر دادند جنازه پیلار ماری ویکتوریا بازیکن پورتوریکویی تیم نیلوفر بلدیه اسپور در خانه‌اش پیدا شده است و والیبال این کشور را با شوک مواجه کرده است.
در حالی این اتفاق برای این بازیکن افتاد که او چند روز پیش در معاینات پزشکی این باشگاه شرکت کرده بود و هیچ مشکلی نداشت. همین اتفاق باعث شد تا تحقیقات برای دلیل مرگ او شروع شود.
پس از چند روز تحقیق و بررسی ماموران و باشگاه زنان نیلوفر بلدیه اسپور، به این نتیجه رسیدند که او بلافاصله پس از انتقال به ترکیه دچار مشکلات سازگاری شده و قرص خواب مصرف کرده است. عصر قبل از مرگش مسکن هم مصرف کرد. ورزشکار در ابتدا به دلیل مشکلات سازگاری برای به خواب رفتن دچار مشکل شد، مدتی قرص خواب مصرف کرد، اما بعد همه چیز به حالت عادی برگشت.
چهارشنبه سر تمرین بود و عصر با دیگر بازیکنان خارجی که در همان آپارتمان اقامت داشت، شام خورد. بعد از شام، دو مسکن مصرف کرد و بین ساعت 11 شب تا نیمه شب به دوستانش پیام می‌فرستاد. مأموران پلیس در محل مرگ این ورزشکار، دخالت شخص ثالث در این حادثه را رد کردند، پزشکان علت مرگ را حمله قلبی اعلام کردند.
اگرچه این والیبالیست زن موفق به انجام حتی یک بازی رسمی برای نیلوفر بلدیه اسپور نشد، اما فعالان این باشگاه حرکت زیبایی را به نمایش گذاشتند و نه تنها مراسمی را برای او ترتیب دادند که در طی آن دوستان و عزیزان، خاطرات این بازیکن را به یادگار گذاشتند، بلکه یاد او را نیز گرامی داشتند و سالن تمرین باشگاه به نام او نام‌گذاری شد.
https://mardomefarda.ir/vdceww8w.jh8fwi9bbj.html
منبع : ورزش 3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما