تاریخ انتشار :جمعه ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۱
جالب است ۰
قشرهای مختلف مردم یمن امروز نیز همانند جمعه‌های گذشته در تظاهرات میلیونی خود تاکید کردند که هرگز جهاد، فلسطین و غزه را ترک نخواهند کرد.
مردم یمن: هرگز جهاد و فلسطین را رها نخواهیم کرد
به گزارش مردم فردا، مردم یمن امروز جمعه نیز در تظاهرات باشکوهی همانند جمعه های گذشته بر حمایت مستمر خود از مردم مظلوم غزه و مسجدالاقصی تاکید کردند.

این تظاهرات عصر امروز جمعه در میدان السبعین صنعاء و بیش از 290 میدان در 14 استان دیگر یمن با شعار «سالروز میلاد پیامبر هدایتگر، دعوت به یاری غزه و مسجدالاقصی» برگزار شد.

در بیانیه پایانی این تظاهرات تاکید شد: ما بار دیگر در سالروز میلاد پیامبر(ص) بر عهد و پیمان خود مبنی بر اینکه «هرگز جهاد، فلسطین و غزه را ترک نخواهیم کرد»، تاکید می‌کنیم.

این بیانیه افزود: ما از محل معراج پیامبر(مسجدالاقصی) دفاع خواهیم کرد و همچنان در موضع ایمانی خود مبنی بر حمایت از مردم مظلوم و مسلمان فلسطین ثابت قدم خواهیم بود.

مردم یمن در این بیانیه، خداوند را به خاطر دستاوردها و پیروزی های عظیمی که به دست نیروهای مسلح یمن در برابر رژیم صهیونیستی و حامیانش در حمایت از مردم مظلوم غزه محقق شد، شکر کردند.

این بیانیه افزود که آمریکایی ها با خروج از دریای سرخ به شکست و ناکامی خود اعتراف کردند و بخش اعظمی از دریاهای ما به لطف خداوند از زیر سلطه و هیمنه آمریکا خارج شد.

در این بیانیه آمده است که پاسخ به صهیونیستها، قطعی است و غافلگیریهای بزرگی به یاری خدا رخ خواهد داد.

این بیانیه افزود از ملت‌های عربی و اسلامی می خواهیم برای یاری مردم مظلوم و مسلمان فلسطین، در راه خداوند جهاد کنند.

مردم یمن بار از سازشکاران عرب که به ملت فلسطین پشت کرده و با دشمنان علیه آنها توطئه می کنند، ابراز برائت و تاکید کردند ننگ و عار و ذلت برای تمام کسانی است که جهاد را ترک کرده اند، هیچ عزت و کرامتی برای امت جز با جهاد وجود ندارد.
https://mardomefarda.ir/vdchxini.23nqkdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین