تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۶
جالب است ۰
در زمان تشکیل خانواده، لوازم خانگی زیادی هستند که خانم‌ها در جهیزیه خود می‌گنجانند. تنوع لوازم برقی که باید به خانه جدید ببرید، آن‌قدر زیاد است که افراد در اولویت‌بندی و انتخاب موارد مناسب گاهاً گیج می‌شوند. علاوه بر آن، انتخاب مدل مناسب و برند معتبر نیز حائز اهمیت است و داشتن اطلاعات کافی به شما در انتخابی بدون پشیمانی کمک خواهد کرد. در ادامه ما به شما لیستی از لوازم خانگی مورد نیاز تازه عروسان و کسانی که به تازگی تشکیل خانواده داده‌اند را معرفی می‌کنیم.
لوازم خانگی مورد نیاز تازه عروسان!

یخچال فریزر

قطعا یکی از مهمترین مواردی که باید خریداری کنید و بدون آن همه چیز با مشکل مواجه می‌شود، یخچال فریزر است. یخچال فریزرها در مدل‌های بالا پایین، دوقلو، مینی، ساید و … در بازار وجود دارند. برای انتخاب، خوب است به این توجه داشته باشید که چه میزان مواد غذایی قرار است در آن ذخیره کنید، فضای آشپزخانه چقدر بزرگ است، در آینده افراد خانه چقدر قرار است بشوند و در نهایت، چه بودجه‌ای به این کار اختصاص خواهید داد. بدین ترتیب قادر خواهید بود بهترین یخچال برای جهیزیه خود را انتخاب کنید.
توجه داشته باشید که در میان برندهای داخلی، اسنوا، امرسان، جی پلاس و هیمالیا در حال حاضر جزء مطرح‌ترین برندها هستند.

ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی نیز وسیله برقی مهم دیگری است که حداقل یکبار در هفته روشن خواهد شد و بعد از آمدن بچه‌ها به زندگی‌تان، دفعات استفاده از آن بیشتر نیز خواهد شد. ماشین‌های لباسشویی در انواع نیمه اتومات و تمام اتومات تولید می‌شود. علاوه بر آن ظرفیت‌های مختلفی هم دارند و باید با توجه به حجم لباس‌هایی که می‌شویید مدل مورد نظر را انتخاب کنید. 
در حال حاضر پاکشوما، دوو، کنوود و جی پلاس مطرح‌ترین لباسشویی‌ها را تهیه و تولید می‌کنند.

جاروبرقی

داشتن جاروبرقی از دیگر ملزومات زندگی شما خواهد بود. شما می‌توانید جاروبرقی را در مدل‌ها و برندهای موجود در بازار به‌راحتی انتخاب و خریداری کنید. جاروبرقی‌ها ظرفیت، توان موتور، مصرف انرژی، تولید صدا و نوع کیسه متفاوتی دارند. پس موقع خرید حتما به این موارد توجه داشته باشید. قیمت این محصول پایین‌تر از دو مورد قبلی است که به آن‌ها اشاره کردیم، بنابراین به‌راحتی می‌توانید برای خرید آن اقدام کنید. 
از برندهای پرطرفدار جاروبرقی در ایران، به پارس خزر، کنوود، تولیپس و ویداس می‌توانیم اشاره کنیم.

تلویزیون

از آن‌جا که سرگرمی اکثر افراد تماشای برنامه‌های تلویزیون است، خرید تلویزیون از واجبات است.  شما می‌توانید با توجه به بودجه، فضایی که تلویزیون را در آن قرار می‌دهید، ابعاد تلویزیون، انتظاراتی که از محصول دارید و خیلی موارد دیگر تی‌وی مورد نظرتان را انتخاب کنید. 
تلویزیون جی پلاس، تلویزیون سونی، هایسنس، شیائومی، سامسونگ و خیلی برندهای دیگر در بازار موجود است که حسابی نظر افراد را به‌خود جلب کرده و می‌توانید تلویزیون خانه خود را از میان آن‌ها انتخاب کنید.

اجاق گاز و فر

اهمیت وجود اجاق گاز اصلا جای بحث ندارد. گازهای امروزی آن‌قدر امکانات دارند که حتما نظر زوج‌های جوان را به‌خود جلب می‌کنند و موقع خرید ترجیح می‌دهید یک گاز شیک و با امکانات برای خانه‌تان خریداری کنید. شما می‌توانید گاز خود را به‌صورت رومیزی یا ساده، یا با فر توکار خریداری کنید و جذاب‌ترین غذاها را روی آن بپزید. موقع انتخاب، به میزان پخت‌وپزی که خواهید داشت، نیاز داشتن یا نداشتن به فر، تعداد صفحه‌ها و موارد این‌چنینی حسابی توجه کنید. 
اجاق‌گازهای بیمکث، البرز و سینجر این‌روزها بسیار پرطرفدار هستند.

پلوپز، ساندویچ‌ساز، آبمیوه‌گیری، چای ساز و قهوه‌ساز

لوازم برقی که باید داخل آشپزخانه باشند آن قدر متنوع هستند که انتخاب ضروری‌ها گاهاً سخت می‌شود و البته بسیار به نوع تغذیه افراد بستگی دارد.
اگر زیاد فرصت آشپزی ندارید یا ترجیح می‌دهید بخشی از پروسه پخت‌وپز به‌راحتی انجام شود، پلوپز برای دم کردن پلو و حتی پختن برخی از مدل‌های کیک بسیار مناسب خواهد بود. ساندویچ ساز و آبمیوه‌گیری نیز به شما اجازه می‌دهد خوراکی‌ و نوشیدنی سالم برای خود خلق کنید و با ترکیب طعم‌های مختلف، خوراکی‌های هیجان‌انگیزی درست کنید. اگر اهل کافئین هستید نیز، داشتن قهوه ساز و چای ساز در خانه شما بسیار الزامی خواهد بود.
https://mardomefarda.ir/vdchxkni.23nqidftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین