تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۰
جالب است ۰
بیرژان اورازوف، بازیکن کلیدی تیم ملی فوتسال قزاقستان موفق شد در دیدار جذاب و حساس روز گذشته برابر اسپانیا سریع‌ترین گل تاریخ جام جهانی را در ثانیه پنج به ثمر برساند.
سریع‌ترین گل تاریخ جام جهانی ثبت شد
به گزارش مردم فردا،جدال جذاب و حساس اسپانیا و قزاقستان به‌رغم کم‌گل‌ترین مسابقه جام جهانی 2024 تا به این لحظه، اما مهم‌ترین نبرد دور گروهی بود. جایی که بدون شک تکلیف تیم صدرنشین برای صعود به تفاضل گل خواهد کشید و روی کاغذ و معادلات صعود هر دو تیم بزرگ قطعی به نظر می‌رسد و بعید است تیم‌های لیبی و نیوزلند در مصاف با آن‌ها تاب بیاورند. نقطه عطف این مبارزه، گل فوق‌العاده بیرژان اورازوف در ثانیه 5 با شلیکی غیرقابل مهار بود که سریع‌ترین گل تاریخ جام جهانی به‌شمار می‌رود.
یک کار تیمی عالی و یک پاس بلند به صورت لاب به بیرژان اورازوف و ضربه زوزه‌کش این بازیکن به سوی دروازه لاروخا یک گل به یادماندنی را در ازبکستان برجای گذاشت.
ستاره قزاق که برای دومین‌بار در آوردگاه بزرگ موفق به گلزنی شده است و پیش از این در جام جهانی 2021 مقابل کاستاریکا طعم گلزنی را چشیده بود، این‌بار برابر اسپانیا نوزدهمین گل ملی‌اش را به ثمر رساند و جزء بهترین بازیکنان قزاقستان محسوب می‌شود.
بیرژان اورازوف در تیم باشگاهی غیرت قزاقستان توپ می‌زند و کاکا سرمربی برزیلی الاصل آن‌ها برای شگفتی‌سازی در جام جهانی 2024 روی درخشش این ستاره 29 ساله حساب ویژه‌ای باز کرده است.
https://mardomefarda.ir/vdceve8w.jh8fei9bbj.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما