تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۹
جالب است ۰
درب اتاقی یکی از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین عناصر دکوراسیون داخلی ساختمان محسوب می‌شود. این محصول علاوه بر اینکه وظیفه جداسازی فضاهای داخلی خانه را بر عهده دارد، نقش مهمی را به عنوان یک عنصر دکوراتیو و تزئینی در طراحی داخلی ساختمان ایفا می‌کند. یکی از انواع درب‌ داخلی یا درب اتاقی ساختمان، درب اتاق خواب است.
درب اتاق خواب؛ نقطه عطفی در دکوراسیون
درب اتاق خواب یکی از ضروری‌ترین و پرفروش‌ترین درب‌ها به شمار می‌آید که دارای انواع مختلفی است. شرکت دژ که یکی از تولیدکنندگان برتر انواع درب اتاقی، درب ضد سرقت، درب ورودی ساختمان و... است، در ادامه به بررسی انواع این محصول و تأثیر آن در دکوراسیون داخلی می‌پردازد. با ما همراه باشید.

وظایف درب اتاق خواب

درب اتاق خواب از هر نوعی که باشد دارای وظایف متعدد و یکسانی است که باید به آنها اشاره کنیم. درب اتاق خواب محصولی است که اتاق خواب را از سایر قسمت‌های ساختمان جدا می‌سازد و همین موضوع باعث حفظ حریم خصوصی افراد در خانه می‌شود. اتاق خواب محلی برای استراحت و فضای خصوصی است و با وجود درب اتاقی، افراد می‌توانند از حریم خصوصی و شخصی خود بهره‌مند باشند.

از دیگر وظایف این محصول، کنترل صدا است یعنی وجود درب اتاق خواب به کاهش صدای مزاحم از سایر بخش‌های خانه به داخل اتاق کمک می‌کند. این‌گونه می‌توان محیطی آرام و دلپذیر در محل استراحت برای افراد ایجاد کرد. البته ناگفته نماند که درب‌های اتاقی تا حدی در کنترل دما نیز موثر هستند و باعث می‌شوند که شما بتوانید دمای اتاق خواب خود را تنظیم نمایید.

به خاطر بسپارید که درب اتاق خواب عنصری دکوراتیو است و می‌تواند با طراحی و رنگی که دارد، بر دکوراسیون داخلی خانه شما تاثیر به سزایی بگذارد. به عنوان مثال درب اتاق خواب مدرن در محیطی که دکوراسیون داخلی آن مدرن است و در خانه‌های مینیمال بسیار کاربردی خواهد بود و زیبایی خاصی به فضای داخلی خانه و حتی فضای اتاق خواب می‌بخشد.

درب اتاق خواب مدرن

درب اتاق خواب مدرن

یکی از انواع درب اتاق خواب که محبوب است و طرفداران زیادی دارد، باید به درب اتاق خواب مدرن اشاره کرد. از نام این محصول مشخص است که طراحی مدرنی دارد و برای خانه‌های مینیمال گزینه‌ای ایده‌آل محسوب می‌شود. درب‌های اتاق خواب مدرن دارای طراحی ساده‌ای هستند و گاهی روی آنها خطوط یا اشکال مکعبی و زاویه‌دار دیده می‌شود. درب اتاق خواب مدرن می‌تواند بر دکوراسیون ساختمان تاثیرگذار باشد. در حقیقت این محصول با ظاهر زیبا و شیکی که دارد، به سادگی و زیبایی فضا کمک می‌کند.

درب اتاق خواب مدرن در رنگ‌های مختلف و طرح‌های متنوعی تولید و عرضه می‌شود و همین موضوع این امکان را به شما خواهد داد که محصول مورد نظرتان را هماهنگ با سایر عناصر دکوراسیون داخلی انتخاب نمایید. درب اتاق خواب معمولاً از جنس‌هایی مانند ام دی اف، روکش لمینت، روکش طبیعی چوب و... ساخته می‌شود.

درب اتاق خواب کلاسیک

درب اتاق خواب کلاسیک محصولی است که دارای طراحی کلاسیک می‌باشد. در حقیقت طراحی این درب شلوغ است و روی این محصول طرح‌های منحنی با برجستگی‌ها یا فرورفتگی‌های زیادی مشاهده می‌شود که جلوه کلاسیک و شیک به درب و البته ساختمان می‌بخشد. طرح درب اتاق خواب کلاسیک معمولاً دارای جزئیات ظریف و پیچیدگی‌های بسیاری است و می‌تواند با سبک‌های دکوراسیون داخلی کلاسیک هماهنگ شود.

درب اتاق خواب کلاسیک جذابیت بصری بالایی به فضای داخلی خانه می‌دهد. اگر شما از جمله افرادی هستید که به زیباشناسی کلاسیک علاقمند می‌باشید و در فضای کلاسیک احساس آرامش و آسایش خواهید داشت، می‌توانید با انتخاب درب اتاق خواب کلاسیک و هماهنگی آن با عناصر دکوراسیون داخلی کلاسیک، فضایی جذاب و آرامش بخشی را برای خود رقم بزنید.

درب اتاق خواب مدرن

درب ریلی اتاق خواب

درب ریلی اتاق خواب یکی از گزینه‌های پرطرفدار، مدرن و محبوب است که برای اتاق خواب‌های کوچک ایده‌آل می‌باشد. درب ریلی اتاق خواب به صورتی ساخته می‌شود که درب به سمت داخل و خارج حرکت نمی‌کند بلکه به سمت افقی یعنی چپ و راست روی یک ریل حرکت خواهد کرد. همین موضوع باعث می‌شود که در اتاق خواب‌هایی با ابعاد کوچک که فضای کافی برای باز و بسته کردن درب وجود ندارد، از اتاق خواب ریلی استفاده شود.
این درب علاوه بر اینکه در فضا صرفه‌جویی می‌کند، بلکه ظاهری بسیار جذاب و مدرن دارد و می‌تواند در طراحی‌های مینیمالیستی و شیک یکی از عناصر دکوراتیو محسوب شود. درب‌های ریلی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند و شما می‌توانید محصولی را انتخاب نمایید که با دکوراسیون داخلی خانه شما هماهنگ باشد.

درب اتاق خواب سفید

از نام درب اتاق سفید مشخص است که این محصول در رنگ سفید ساخته می‌شود و می‌تواند با رنگ‌ها و طرح‌های گوناگون با عناصر دکوراسیون هماهنگ شود. درب اتاق خواب سفید باعث می‌شود که فضای اتاق خواب و خانه بزرگتر دیده شود و به همین علت این محصول برای اتاق‌های کوچک مناسب خواهد بود. درب اتاق خواب سفید در هر دو سبک مدرن و کلاسیک تولید و عرضه می‌شود. لازم به ذکر است که معمولاً اتاق خواب سفید را از جنس ام دی اف تولید می‌کنند و به رنگ سفید در می‌آورند.‌

خرید انواع درب اتاق خواب از دژ

شرکت دژ یکی از برترین و بزرگترین تولیدکنندگان انواع درب ضد سرقت در تهران و سراسر کشور محسوب می‌شود که انواع درب اتاق خواب را تولید و عرضه می‌کند. درب‌های اتاق خواب در شرکت دژ مطابق با ابعاد مورد نظر مشتری ساخته می‌شود. این یعنی شما امکان انتخاب طرح، مدل و رنگ مورد نظرتان برای درب اتاق خواب را مطابق با ابعاد محل نصب خواهید داشت‌.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع درب اتاق خواب مدرن، ریلی، کلاسیک، سفید و... با کارشناسان دژ تماس بگیرید و با آنها مشاوره رایگان داشته باشید. شرکت دژ درب اتاق خواب مورد نظر شما را دقیقاً مطابق با خواسته شما ارائه می‌دهد تا هم محصولی کاربردی باشد و هم با دکوراسیون داخلی محیط خانه شما هماهنگ شود.
 
https://mardomefarda.ir/vdcdko0x.yt0596a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما