تاریخ انتشار :جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۵
جالب است ۰
قابلیت جدید پاسخ‌ هوشمند در جیمیل با هوش مصنوعی می‌تواند محتوای کامل ایمیل‌ها را بررسی، درک و در ارائه‌ی پاسخ‌های مناسب‌ به کاربران کمک کند.
گوگل جمنای، پاسخ‌های هوشمند جیمیل را هوشمندتر می‌کند منبع زوميت
به گزارش مردم فردا،گوگل درحال به‌روزرسانی نسخه‌ی اندروید و iOS جیمیل است. این اپلیکیشن از قابلیت‌های هوش مصنوعی جمنای برای شخصی‌سازی و بهبود پاسخ‌های هوشمند (Smart Replies) استفاده می‌کند. این ویژگی که برای اولین‌بار در ماه می (اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۳) معرفی شد، با درنظرگرفتن کل محتوای ایمیل، پاسخ‌های دقیق‌تری ارائه می‌دهد و هدف کلی پیام را بهتر درک می‌کند.

 Google
کاربران می‌توانند با نگه‌داشتن ماوس (یا انگشت در گوشی‌های لمسی) روی هر یک از پاسخ‌های هوشمند در جیمیل، متن آن‌ها را درحالت پیش‌نمایش ببینند و بهترین گزینه را براساس سبک نوشتاری مورد نظرشان انتخاب کنند. پاسخ‌های پیشنهادی قابل ویرایش و ارسال هستند. به گفته‌ی گوگل، این ویژگی علاوه‌بر صرفه‌جویی در زمان افرادی که هر روز با تعداد زیادی ایمیل سروکار دارند، می‌تواند تنوع پاسخ‌های خودکار را فراتر از گزینه‌های ساده‌ای مانند «بله، روی آن کار می‌کنم» یا «نگران نباشید، ممنون از اطلاع‌رسانی» افزایش دهد و حتی امکان اضافه‌کردن سلام اولیه و پیام پایانی را نیز فراهم کند.

پاسخ‌های هوشمند جدید جیمیل درحال‌حاضر برای مشترکین سرویس‌های Gemini Business، Enterprise ،Education ،Education Premium و Google One AI Premium دردسترس قرار دارد. این ویژگی فعلاً فقط به زبان انگلیسی کار می‌کند و بر اساس قابلیت‌های اولیه‌ی پاسخ هوشمند که در سال ۲۰۱۷ به جیمیل اضافه شد، توسعه یافته است.
https://mardomefarda.ir/vdch--ni.23nqqdftt2.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین