تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۵
جالب است ۰
قیمت طلا امروز چهارشنبه (۲۳ اکتبر) با توجه به تنش در خاورمیانه و عدم اطمینان در مورد انتخابات آتی آمریکا باعث افزایش تقاضا برای دارایی‌های امن شد و به بالاترین حد خود رسید.
طلای جهانی رکورد خودش را شکست
به گزارش مردم فردا،طلا پس از رسیدن به بالاترین سطح خود در ۲۷۴۹ و هفت سنت در اوایل جلسه، اندکی تغییر کرد و به ۲۷۴۶ دلار و ۲۵ سنت در هر اونس رسید. قیمت طلای آمریکا با ۰.۱ درصد افزایش به ۲۷۶۱ دلار و ۴۰ سنت رسید.

نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که کامالا هریس، معاون دموکرات ایالات‌متحده، ۴۶ تا ۴۳ درصد از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق جمهوری‌خواه پیشی دارد.

شمش به عنوان پوششی در برابر عدم قطعیت‌های ژئوپلیتیکی و اقتصادی در نظر گرفته می‌شود و امسال بیش از ۳۳ درصد افزایش یافته و رکوردهای متعددی را به ثبت رسانده است.

طبق ابزار FedWatch CME، احتمال کاهش یک چهارم فدرال رزرو آمریکا در نشست ۷ نوامبر ۹۱.۵ درصد است. در همین حال، صندوق بین‌المللی پول اعلام کرد اقتصاد ایالات‌متحده همچنان بیشترین نیروی محرک رشد جهانی را از طریق تراز امسال و سال ۲۰۲۵ فراهم می‌کند.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره پس از رسیدن به بالاترین سطح خود از اواخر سال ۲۰۱۲ در ۳۴.۸۷ دلار آمریکا با ۰.۳ درصد کاهش به ۳۴.۷۱ دلار در هر اونس رسید. پلاتین با ۰.۱ درصد افزایش به ۱۰۳۰ دلار رسید و پالادیوم ۰.۴ درصد افزایش یافت و به ۱۰۷۹ دلار و ۷۵ سنت رسید.

وزیر خزانه‌داری ایالات متحده و اقتصاددان ارشد صندوق بین المللی پول اظهار کردند که جدیدترین اقدامات محرک چین به طور معناداری تقاضای داخلی را تقویت نمی‌کند. چین یک مصرف کننده کلیدی فلزات است.
https://mardomefarda.ir/vdcc4sqi.2bq408laa2.html
منبع : ایسنا
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین