به گزارش
مردم فردا،رونالدو تابستان گذشته پس از 12 سال دوری به یونایتد بازگشت و موفق شد 24 گل در رقابتهای فصل گذشته برای این تیم به ثمر برساند.
با این حال به نظر میرسد که بیشترین تاثیرگذاری او روی عملکرد این باشگاه تعداد گلهایی که به ثمر رسانده نبوده، بلکه بهبود شرایط این این تیم در شبکههای اجتماعی و در زمانی بوده که آنها بدترین عملکرد تاریخ خودشان را به نمایش گذاشتهاند.
تعامل صفحات اجتماعی این باشگاه با دنبال کنندگانش در عواملی چون به اشتراک گذاری، لایک و نظرات ارسالی تقریبا دو برابر شده و به بیش از دو میلیارد بار در طول 12 ماه گذشته رسیده است.
حضور رونالدو در این تیم که شخصا 465 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد باعث شد که فعالیت صفحه این باشگاه در این شبکه اجتماعی به شکل قابل محسوسی افزایش پیدا کند و اقبال کاربران این برنامه به آنها بیشتر شود.
از بین 25 پستی که بیشترین محبوبیت را در بین پستهای منتشر شده باشگاههای لیگ برتری در فصل گذشته داشتند، 10 پست مربوط به رونالدو بوده و هر سه پست اول در این فهرست نیز به این بازیکن پرتغالی اختصاص داشته است.
در نتیجه، منچستریونایتد به محبوبترین باشگاه در شبکههای اجتماعی در سراسر دنیا تبدیل شده است و توانست برای اولین بار در زمینه تعامل با کاربران فضای مجازی از دو باشگاه بزرگ رئال مادرید و بارسلونا عبور کند که همیشه در سالهای اخیر در این زمینه پیشتاز بودهاند.
این اتفاق اهمیت زیادی برای مدیران این باشگاه هم دارد، چرا که حامیان مالی قدرتمند همیشه چنین مواردی را زیر نظر دارند و این میتواند از لحظات تجاری و تبلیغاتی اتفاق بسیار خوبی برای یونایتد باشد.