تاریخ انتشار :دوشنبه ۴ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۰
جالب است ۰
حذف راهنمای تبدیل مایکروسافت اکانت به حساب محلی، بار دیگر پافشاری سازنده‌ی ویندوز را برای ترغیب کاربران به استفاده از مایکروسافت اکانت نشان می‌دهد.
مایکروسافت در تلاش برای ترویج Microsoft Account، راهنمای ساخت حساب محلی را حذف کرد
به گزارش مردم فردا،زمانی می‌توانستید بدون هیچ مشکلی از حساب کاربری محلی (Local Account) در ویندوز استفاده کنید. با اضافه‌شدن امکان ورود به سیستم با مایکروسافت اکانت، کمپین غول فناوری اهل ردموند برای منصرف‌کردن کاربران از حساب‌های محلی آغاز شد. اکنون این شرکت با حذف راهنمای تبدیل مایکروسافت اکانت به حساب محلی، پافشاری خود را درمورد تصمیمش نشان می‌دهد.

Tom's Hardware اشاره می‌کند، مایکروسافت تغییراتی در بخش راهنمای آنلاین خود ایجاد کرده است که قبلاً شامل آموزشی برای تبدیل حساب‌های محلی به مایکروسافت اکانت و عکس این فرایند بود. صفحه‌ی مذکور ابتدا فقط نحوه‌ی تبدیل حساب محلی به مایکروسافت اکانت را پوشش می‌داد و مدتی‌ بعد دستورالعمل‌هایی برای تبدیل مایکروسافت اکانت به حساب محلی به آن اضافه شد.


قبلاً در صفحه‌ی دستورالعمل‌های تبدیل مایکروسافت اکانت به حساب محلی چنین هشداری وجود داشت: «مهم: مایکروسافت توصیه می‌کند هنگام ورود به سیستم در ویندوز، به‌جای حساب محلی از مایکروسافت اکانت استفاده کنید. در این حساب برخلاف روش استفاده از حساب محلی، امکان یکپارچه‌سازی بی‌نقص سرویس‌ها، امنیت بیشتر و همگام‌سازی بین دستگاه‌ها را خواهید داشت.»

متأسفانه، اگر امروز به صفحه‌ی راهنمای تبدیل مایکروسافت اکانت به حساب محلی سر بزنید، این آموزش دیگر وجود ندارد. البته همچنان می‌توانید حساب ویندوز خود را به‌طور کامل به حساب محلی تغییر دهید و مایکروسافت فقط راهنمای انجام آن را حذف کرده است. دلیل احتمالی حذف آموزش مذکور می‌تواند این باشد که سازنده‌ی ویندوز نمی‌خواهد شما از حساب‌های محلی استفاده کنید و ترجیح می‌دهد کاربران به مایکروسافت اکانت خود پایبند باشند.

باتوجه‌به علاقه‌‌ی کاربران به استفاده از حساب‌های محلی به‌دلایل امنیتی و حفظ حریم خصوصی، متقاعد کردن آن‌ها برای مهاجرت به مایکروسافت اکانت، برای غول نرم‌افزاری ردموندی کار دشواری خواهد بود.
https://mardomefarda.ir/vdciqvar.t1awv2bcct.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما