تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۶
جالب است ۰
با بررسی اخبار اختصاصی و همچنین رسمی از نقل و انتقالات ایران همراه ما باشید.
نقل و انتقالات؛ بمب‌ها منفجر می‌شوند!
به گزارش مردم فردا،در پایان اولین هفته از پنجره تابستانی نقل و انتقالات ایران، هنوز بازار آنطور که هواداران انتظار دارند داغ نشده اما مذاکرات و ارزیابی‌‌ها به مرحله  خوبی رسیده و می‌توان انتظار وقوع چند خبر رسمی را داشت.
ما همراه با خبرنگاران میدانی و منابع مختلف، از هفته گذشته اتفاقات پنجره تابستانی را زیر ذره‌بین خود برده و تمام تلاش خود را داریم تا مخاطبان را سریع و دقیق‌تر در جریان اخبار قرار دهیم.
امروز انتظار می‌رود پایتخت محل مذاکرات بیشتر برای جلب نظر بازیکنان و البته سرمربیان باشد. جایی که شاید یک سرمربی برگزیده شود و چند انتقال هم رقم بخورد.
پوشش زنده خبری
_محمدجواد آقایی‌پور احتمالا گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران است. سپاهان موفق شد رضایتنامه ۳۰ میلیاردی این مهاجم را پرداخت کند و همچنین دستمزد قابل توجهی را هم به او بدهد.

 
_باشگاه سپاهان درخواست جذب اوستون اورونوف را تکذیب کرد. آنها از صفحات پرسپولیسی خواستند که نامه سپاهان برای اورونوف را منتشر کنند! 

 
_یکی از بازیکنانی که مسئولان باشگاه استقلال برای جذب وی اقدام کرده بودند، سامان فلاح مدافع 23 ساله گل‌گهر سیرجان است. این مدافع جوان که فصل پیش رقم سنگینی را برای رضایتنامه خود از پیکان به مدیران گل‌گهر تحمیل کرد، دو فصل دیگر با باشگاه سیرجانی قرارداد دارد و جدایی او منوط به رضایت باشگاه گل‌گهر است.
_یکی از بازیکنانی که مسئولان باشگاه استقلال برای جذب وی اقدام کرده بودند، سامان فلاح مدافع 23 ساله گل‌گهر سیرجان است. این مدافع جوان که فصل پیش رقم سنگینی را برای رضایتنامه خود از پیکان به مدیران گل‌گهر تحمیل کرد، دو فصل دیگر با باشگاه سیرجانی قرارداد دارد و جدایی او منوط به رضایت باشگاه گل‌گهر است.
_دانیال اسماعیلی‌فر تا فردا تکلیفش را روشن می‌کند. باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که تا پنج شنبه به او و ترابی فرصت می‌دهد و تراکتور هم در تلاش برای گرفتن امضای نهایی است.
 
_میودراگ بوژوویچ که سابقه هدایت تیم های مختلفی نظیر هایدوک بلگراد، پافوس یونان، دینامو مسکو، آرسنال و روستوف روسیه، ستاره سرخ بلگراد و در آخرین تجربه اش، نفتچی باکو آذربایجان را برعهده داشته، گزینه نیمکت استقلال خوزستان است.
_یک خبر خوب هم برای هواداران پرسپولیس: شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی وزارت اعلام کرد که با صدور مجوز کار برای گاریدو موافقت شده است.
_صید دوم و سوم در اصفهان: پدرام قاضی‌پور و مهدی گودرزی، دو بازیکن چپ پا هم به سپاهان ملحق می‌شوند. چه روزی برای سپاهانی‌ها!
_دقایقی پیش باشگاه استقلال خوزستان اعلام کرد که جواد آقایی‌پور به تیم سپاهان پیوسته است. رضایتنامه او ۳۰ میلیارد تومان برای باشگاه زردپوش اصفهانی آب خورد و سپاهان بمب بزرگ نقل و انتقالات را منفجر کرد.

_باشگاه سپاهان در تلاش است تا نظر ژوزه مورایس پرتغالی را برای ماندن در ایران جلب کند. او البته با کمی دلخوری از ایران رفته و به همین دلیل باشگاه زردپوش اصفهانی کار آسانی برای حفظ او نخواهد داست.

_سپاهان در پشت پرده به سبک همیشگی با دو ستاره تیم‌های لیگ برتری در نقل و انتقالات نیز به توافق رسیده و به نظر می‌رسد یکی از مهم‌ترین چهره‌های بازار نقل و انتقالات این فصل پیراهن طلایی را به تن خواهد کرد؛ ستاره‌ای که حضورش در سپاهان جنجال‌های بسیاری را برخواهد انگیخت.
_کمتر پیش می‌آید رضا اسدی را اینطور ساکت و آرام ببینید اما او این روزها در سکوت خبری آماده دومین فصل قراردادش با سپاهان می‌شود. به نظر رضا قصد دارد در این پنجره دوباره با اخبار پیشنهادات مختلف به تیتر رسانه‌ها برود.

-ریکاردو آلوز که اعلام کرده بود در صورت جدایی محمدرضا زنوزی، به تراکتور بازنخواهد گشت، حالا با بازگشت زنوزی، آماده یک فصل دیگر با تراکتور می‌شود. او یک ستاره ذی نفوذ در تیم تراکتور و محبوب بین هواداران این تیم تبریزی است.

-مهدی تارتار بعد از کسب نتایج خوب با ملوان در لیگ بیست و سوم، حالا به دنبال رفتن به یک پله بالاتر است. نام او به‌عنوان گزینه ایرانی پرسپولیس هم به گوش می‌رسید، اما پرسپولیس به سراغ گزینه خارجی رفت. حالا گل‌گهر جدیدترین مشتری این سرمربی است.

-حسین پورحمیدی به دنبال جدایی از تراکتور است. او هم می‌خواهد لژیونر شود، اما هنوز معلوم نیست که چه پیشنهادی را در دست دارد که با آن قصد جدایی از تراکتور را کرده. البته همه خوب می‌دانند که زنوزی به این سادگی بازیکنانش را رها نمی‌کند.

-شهریار مغانلو بعد از دو فصل آقای گلی، در فکر انتقال به خارج از ایران است. او با پرسپولیس قهرمان لیگ ایران هم شده و حالا شاید به امارات برود تا هم به جرگه لژیونرها بپیوندد و هم قرارداد مالی خوبی را امضا کند.

-قرارداد محمدحسین اسلامی با استقلال دو ساله خواهد بود. او در سال‌های گذشته عملکرد درخشانی در ذوب‌آهن داشت و جزء ستاره‌های آینده‌دار فوتبال ایران است.

_مهدی لیموچی نامی است که اگر دوست نداشته باشید هم این روزها به گوشتان میخورد. او از پرسپولیس و سپاهان پیشنهاد دارد و اعلام کرده پرسپولیسی است اما در نهایت دستمزد و مبلغ رضایتنامه، مقصد نهایی او را انتخاب میکند. شاید لیموچی هم مثل خدا بنده لو با یکی دو سال تاخیر به پرسپولیس برود.

_فرشید باقری یکی از بازیکنان موردتوجه مس رفسنجان است که در پنجره زمستانی با پیشنهاد استقلال مواجه شد اما نتوانست از تیمش جدا شود. او در این پنجره تمام تلاشش را خواهد کرد تا به تیم جواد نکونام بپیوندد.

_پوشش خبری امروز را با دو خبر از خیبر خرم آباد شروع کنیم. حمیدرضا طاهرخانی و صادق نادر پور قراردادشان را بااین تیم تمدید کردند.
 
https://mardomefarda.ir/vdcauwnu.49ni615kk4.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما