تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۶
جالب است ۰
آیا می دانید بهترین وانت برای کار کدام است؟ یا اینکه به چه دلیل حمل بار های سبک با وانت ها انجام می شود؟ در شهر های شلوغ و ترافیک خیابان ها بهترین گزینه برای تردد و حمل بار، خودروهای باربر سبک هستند‌. در این مطلب انواع وانت ها برای حمل بار به همراه جزئیات فنی آن ها، معرفی کرده ایم.
بهترین وانت برای کار کدام است؟

معرفی بهترین وانت برای کار و مزایای حمل و نقل بار با وانت

بهترین وانت برای کار و حمل و نقل بار های سبک درون شهری و برون شهری وانت پیکان، وانت تندر ۹۰، وانت پراید ۱۵۱، وانت نیسان، وانت آریسان و وانت پادرا است. هر کدام از این وسایل نقلیه با توجه به وزن و ظرفیت خود، وزن مشخصی از بار را تحمل می ‌کنند.
اینکه چرا برای حمل بار از وانت ها استفاده می شود، دلایل متعددی دارد که در ادامه توضیحات کامل تری آورده ایم.

حمل بار با وانت هزینه کمتری دارد

در یک ‌مقایسه کلی، حمل بار با وانت نسبت به سایر وسایل نقلیه هزینه کمتری دارد. دلیل این هزینه به صرفه این است که استهلاک و مصرف سوخت در وانت ها بسیار کمتر از کامیون است. جهت درخواست وانت بار ارزان میتوانید به مراکز حمل بار معتبر مراجعه کنید.

وانت ها بهترین گزینه برای حمل و نقل درون شهری هستند

با توجه به شلوغی و ترافیک خیابان ها و کوچه های با عرض کم در شهر ها، بهترین انتخاب برای حمل و نقل های درون شهری وانت است. از طرفی تردد وانت ها در شهر های بزرگ هیچ گونه محدودیتی ندارد و در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند در خیابان ها رفت و آمد داشته باشند.

دسترسی به بهترین وانت برای کار راحت است

برای حمل و جابه جایی اسباب و وسایل خیلی راحت می توانید با مراجعه به باربری ها، دسترسی سریعی به وانت ها داشته باشید. اما ممکن است برای کرایه کامیون مدتی منتظر بمانید. در بخش های بعدی مطلب معرفی کامل تری از بهترین وانت برای کار ارائه داده ایم.

وانت تندر ۹۰ ساخت ایران خودرو

یکی از بهترین انواع وانت در کشور، وانت تندر ۹۰ است که با استهلاک پایین و مقاومت بدنه بالا امکان جا به جایی انواع بار را دارد. این خودرو با حجم موتور ۱۶۰۰ سی‌ سی و قدرت ۱۰۵ اسب بخار توانسته در بین ۹ تست از آزمون‌ های کیفی، ۴ مورد آن ها را قبول شود.
ظرفیت بار وانت تندر ۹۰، ۸۰۰ کیلوگرم است. مزیت حمل بار با این خودرو، شتاب قابل قبول و مصرف سوخت متعادل آن است که تقریبا ۸/۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف می کند.

وانت پراید ۱۵۱، بهترین وانت برای کار از شرکت سایپا و حمل بار درون شهری


یکی دیگر از انواع وانت های ساخت شرکت های داخلی برای حمل و نقل بار، وانت پراید ۱۵۱ است.‌ این خودرو با ظاهر جمع و جوری که دارد، می تواند تا ۵۰۰ کیلو گرم بار را جا به جا کند. بیشترین کاربرد پراید ۱۵۱ برای حمل لوازم خانگی از فروشگاه تا درب منزل خریدار است. قدرت موتور وانت پراید حدودا ۷۱ اسب بخار و شتاب آن ۱۴/۵ متر بر ثانیه است.

وانت آریسان ایران خودرو بهترین وانت برای کار با حداقل تولید آلاینده در هوا


وانت آریسان تولید دیگری از ایران خودرو است که با حجم موتور ۱۷۰۰ سی‌ سی، گیربکس ۵ دنده، توان موتور ۷۸ اسب بخار، ۴ سیلندر ۸ سوپاپه و شتاب ۱۲/۷ متر بر مجذور ثانیه از نظر کیفی و فنی در سطح بهتری از پراید ۱۵۱ قرار دارد.
ضمن اینکه این خودرو می تواند تا ۸۵۰ کیلو گرم بار را تحمل کند. وانت تریسان بین انواع وانت‌ ها آلاینده کمتری تولید می کند و از این نظر موفق به کسب گواهینامه یورو ۴ شده است.

وانت نیسان از شرکت زامیاد، بهترین وانت برای کار با ظرفیت قابل قبول

وانت نیسان ها در انواع ۵ دنده بنزینی و ۲ گانه سوز و ۶ دنده دیزلی از شرکت زامیاد تولید و عرضه شده‌اند که به طور اختصاصی برای حمل بار های با وزن بالا و برون شهری بهترین انتخاب هستند. این خودرو با حجم موتور ۲۴۰۰ و توان ۱۰۰ اسب بخار امکان حمل ۲۱۰۰ کیلو گرم بار را دارد.
شتاب این خودرو ۱۸ متر بر مجذور ثانیه است و میزان مصرف سوخت آن به ۱۳ لیتر به در هر ۱۰۰ کیلومتر می رسد.

پادرا پلاس از شرکت زامیاد

پادرا یکی دیگر از انواع خودروهای سبک برای حمل بار درون و برون شهری است که مانند نیسان، ساخته شده در شرکت زامیاد است. این خودرو ظاهری زیباتر و نمای داخلی مدرن‌ تری نسبت به نیسان دارد.
قابلیت هایی مانند آینه و شیشه برقی، مه شکن، تنظیم صندلی و فرمان هیدرولیکی در پادرا باعث شده است که قیمت بیشتری از نیسان داشته باشد.
این خودرو با ۴ سیلندر و حجم موتور ۲۳۸۹ سی ‌سی، نیرویی در حدود ۹۵ اسب بخار با گشتاور ۱۷۵ نیوتن در ۲۵۰۰ دور را تولید می کند و امکان حمل بار تا ۲ تن را دارد. باک پادرا ۵۵ لیتر ظرفیت دارد و میزان مصرف سوخت آن ۱۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است.

بهترین وانت برای کار از نظر استهلاک پایین کدام است؟

استهلاک پایین یکی از مهم ترین مشخصه های وانت ها برای حمل بار است، چرا که در صورت خراب شدن قطعات یا تعمیر موتور به هزینه کمتری نسبت به وسایل نقلیه باربر دیگر نیاز دارند. در میان انواع وانت نام برده شده، به ترتیب پیکان وانت، پراید وانت و وانت تندر ۹۰ استهلاک پایینی دارند.
جمع بندی
بهترین وانت برای کار و حمل بار برای درون و برون شهری انواع وانت پیکان، پراید وانت، وانت آریسان، وانت تندر ۹۰، وانت نیسان و وانت پادرا هستند. هر کدام از این خودرو ها ظرفیت متفاوتی دارند و برای کاربرد های مختلفی استفاده می شوند. هزینه باربری کم، دسترسی آسان و استهلاک پایین باعث شده است تا اغلب بار های سبک با این خودرو ها جا به جا شوند.
https://mardomefarda.ir/vdcdnz0x.yt0956a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین