تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۶
جالب است ۰
در هفتمین روز از بازی‌های پارالمپیک پاریس ورزشکاران کشورمان در سه رشته به مصاف رقبای خود خواهند رفت.
لحظه به لحظه از پاریس؛ ستاره ها وارد مى‌شوند
به گزارش مردم فردا،در هفتمین روز از بازی های پارالمپیک پاریس نمایندگان کشورمان در رشته های پاراتیروکمان، دوومیدانی و تیراندازی به رقابت با رقبای خود خواهند پرداخت.
گزارش زنده:
**ساره جوانمردی در حالی فینالیست مسابقات میکس تپانچه بادی ۵۰ متر SH1 شد که پیش از این در تپانچه بادی ۱۰ متر موفق به کسب مدال طلا شده بود
**سعید افروز شش پرتاب خود را با ثبت رکورد ۴۱.۱۶ و شکستن رکورد جهان‌ و پارالمپیک در رشته پرتاب نیزه کلاس F34 انجام داد و‌ فعلا صدرنشین است. 
برای مشخص شدن جایگاه نهایی او باید منتظر پایان رقابت‌ها باشیم.

**سید محمد پولادگر، سرپرست کاروان فرزندان ایران، در محل برگزاری مسابقات پاراتیراندازی حاضر شده و نظاره‌گر‌ رقابت میرشفیعی و جوانمردی است.
**محمدرضا عرب‌عامری در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف حریفی از مالزی رفت و با نتیجه ۶ بر ۲ به پیروز رسید و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

**ساره جوانمردی و محمدرضا میرشفیعی کار‌ خود را در رشته تپانچه ۵۰ متر خفیف با رقبا در شهر شتقو در ۳۰۰ کیلومتری پاریس آغاز کرده‌اند.

**افروز، نماینده ایران، رکورد جهان و‌ پارالمپیک و دارنده مدال طلای توکیو ۲۰۲۰ است و‌ در‌‌ این دوره هم شانس اول قهرمانی به شمار‌ می‌رود.
**سعید افروز و رقبایش مسابقه خود در رشته پرتاب نیزه کلاس F34 را در ورزشگاه استادوفرانس آغاز کردند.
**غلامرضا رحیمی، دیگر نماینده ایران در تیروکمان، از ساعت ۱۶:۲۰ به مصاف حریف اندونزیایی می‌رود.
**محمدرضا عرب‌عامری در مرحله یک شنزدهم به مصاف جهان موسی‌یف از جمهوری آذربایجان رفت و با نتیجه ۶ بر ۴ به پیروزی رسید و به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت.
نماینده کشورمان تا دقایقی دیگر باید به مصاف حریفی از مالزی برود.
**پیکارهای ریکرو انفرادی مردان در بخش مردان در پارالمپیک از ساعت ۱۰:۳۰ امروز چهارشنبه به وقت تهران در مجموعه اینولید پاریس آغاز شد که محمدرضا عرب‌عامری دارنده طلای هانگژو و غلامرضا رحیمی دارنده طلای پارالمپیک ریو در مرحله یک شانزدهم به مصاف حریفان خواهند رفت.
https://mardomefarda.ir/vdcb85b5.rhbzgpiuur.html
منبع : ورزش 3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما