تاریخ انتشار :جمعه ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۱
جالب است ۰
تیم ملی والیبال نشسته ایران امشب در فینال حساس پارالمپیک به مصاف رقیب دیرینه خود بوسنی خواهد رفت.
زنده از پاریس؛ روز طلایی آسمان‌خراش و رفقا
به گزارش مردم فردا، 
بعد از گذشت هشت روز از بازی‌های پارالمپیک 2024 پاریس به تدریج به روزهای پایانی این رویداد نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم. کاروان ایران که 3 طلا، 10 نقره و 6 برنز کسب کرده، بیش از هر زمان دیگری نیاز به کسب مدال طلا برای صعود چشمگیر در جدول مدال‌ها دارد. 

از امروز دور دریاچه مسابقات قایقرانی در پاریس هم شلوغ خواهد شد و ملی پوشان کانوی ایران وارد صحنه می‌شوند. همچنین که وزنه‌برداران نیز که از دیروز کار خود را آغاز کردند، امید بزرگی برای کسب مدال طلا هستند.

دوومیدانی کاران همچنان در رشته‌های مختلف به مصاف رقبا می‌روند و امروز هم نوبت هاجر صفرزاده، عرفان بندری و یاسین خسروی خواهد بود تا توانایی خود را به رخ رقبا بکشند.

اما گل سرسبد بازی‌های امروز دیدار تیم‌های والیبال ایران و بوسنی در فینال پارالمپیک است. تیم هادی رضایی با ستاره‌های پرتعداد برای تکرار قهرمانی ریو و توکیو در فینال پاریس با رقیب دیرینه خود مواجه می‌شود و امیدوار است همچنان روی خط طلایی باقی ماند. از ابتدای این رویداد همه نگاه‌ها به تیم ملی والیبال نشسته بوده، جایی که مرتضی مهرزاد به عنوان بلندقامت‌ترین ورزشکار پارالمپیک در کنار هم تیمی هایش امشب از ساعت 21 برای کسب مدال طلا به زمین می‌روند.

در ادامه با اخبار و حواشی روز نهم بازی‌های پارالمپیک 2024 پاریس همراه ما باشید:

 پوشش زنده خبری
**بهروزی راد روز یکشنبه در نیمه نهایی در گروه اول باید به مصاف حریفانی از اسپانیا،  آلمان، مجارستان و برزیل برود.


**در پایان رقابت‌های پرتاب نیزه کلاس F54 رونکو از روسیه که زیر پرچم پارالمپیک مسابقه می‌دهد با رکورد ۳٠.۷۷ قهرمان شد و مدال طلا را بر گردن آویخت، فوئنتس از مکزیک با رکورد ۳٠.۵۲ در جایگاه دوم ایستاد و استفانوداکیس از یونان با حدنصاب ۳٠.۱۳ سوم شد. 

بندری نیز با رکورد ۲۹.۱۲ در جایگاه پنجم ایستاد.

**شهلا بهروزی راد در پیکارهای کانوی ۲۰۰ متر تک‌نفره بانوان در کلاس KL3 امروز جمعه به مصاف حریفان رفت.


**مراسم اهدای مدال علی پیروج نایب قهرمان رقابت‌های پارادوومیدانی در ماده پرتاب نیزه کلاس F13 امروز انجام شد.


**احمدرضا طالبیان سرمربی تیم ملی پاراکانوی کشورمان بعد از مسابقه سعید حسین‌پور در پاراکانوی تک‌نفره ۲۰۰ متر کلاس KL1 در پارالمپیک پاریس گفت: سعید قبل از اعزام به پارالمپیک حدود ۱۳ روز در بیمارستان بستری بود و به نظرم رکورد قابل قبولی را ثبت کرد.


**در ادامه رقابت‌های پارادوومیدانی بازیهای پارالمپیک پاریس در ماده پرتاب نیزه کلاس F54 مردان در مرحله فینال صبح امروز در ورزشگاه استادوفرانس برگزار شد. عرفان بندری نماینده ایران در این رقابت بود که با ۶ حریف خود برای کسب مدال مسابقه داد. 
در پایان رقابت او رکورد ۲۹.۱۲ را ثبت کرد و از رسیدن به مدال محروم ماند.


**احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان به همراه سید محمد پولادگر نایب رییس کمیته پارالمپیک با حضور در استادیوم استادوفرانس نظاره‌گر رقابت نمایندگان دو و میدانی ایران شدند.


**روح الله رستمی ملی پوش دسته ۸۰ کیلوگرم وزنه‌برداری ایران امروز از ساعت ۲۰:۰۵ به مصاف رقبای خود می‌رود تا مدال طلای خود در توکیو را تکرار کند.


**رقابتهای پارادوومیدانی بازی‌های پارالمپیک پاریس در ماده دو 200 متر زنان کلاس T12 در مرحله مقدماتی صبح امروز در ورزشگاه استادوفرانس برگزار شد و هاجر صفرزاده دونده ایران در دسته چهارم با 3 رقیب خود مصاف داد. 
در این رقابت صفرزاده با ثبت زمان 25.05 به عنوان نفر نخست از خط پایان عبور کرد و به نیمه نهایی راه یافت.

**رقابت‌های کانو تک نفره ۲۰۰ متر مردان در کلاس KL1 از ساعت ۱۰ به وقت پاریس آغاز شد که سعید حسین‌پور به مصاف حریفانی از پرتغال، فرانسه، چین و مجارستان رفت.

نماینده کشورمان با ۵۰.۷۰ صدم ثانیه در رده سوم گروه دوم قرار گرفت و فردا در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف حریفان خود برود.

https://mardomefarda.ir/vdcfx0d0.w6detagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما