تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۵
جالب است ۰
تعویض باتری مدل‌های پرو و پرو مکس آیفون ۱۶ با نرخ جدید اپل انجام می‌شود که نسبت‌ به نسل قبل افزایش یافته است.
اپل هزینه تعویض باتری آیفون ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس را افزایش داده است
به گزارش مردم فردا،اپل به‌طور ناگهانی هزینه‌ی تعویض باتری آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس را افزایش داده است. طبق گزارش‌های اخیر، تعویض باتری این دو مدل اکنون ۱۱۹ دلار هزینه دارد که نسبت‌ به قیمت قبلی شاهد افزایش ۲۰ دلاری هستیم.

همان‌طور که اپل‌اینسایدر اشاره می‌کند، هزینه‌ی تعویض باتری برای مدل‌های استاندارد و پلاس آیفون ۱۶ و همچنین گوشی‌های سال گذشته، بدون‌ تغییر باقی مانده است.


اگرچه اپل هنوز هزینه‌ی تعویض باتری سایر مدل‌های آیفون ۱۶ را افزایش نداده است، اما احتمال دارد این اتفاق در آینده رخ دهد.

شرکت کوپرتینویی در سال ۲۰۲۲ هزینه‌ی تعویض باتری آیفون ۱۴ را ۳۰ دلار افزایش داد و به ۹۹ دلار رساند. پس از آن، هزینه‌ی تعمیر باتری برای آیپد، مک‌بوک و مدل‌های قدیمی‌تر گوشی آیفون نیز افزایش یافت و اپل واچ هم از این قاعده مستثنی نبود.

باتری‌های معیوب تحت ضمانت یک‌ساله‌ی اپل قرار می‌گیرند و تعویض باتری برای کاربرانی که مشترک سرویس Apple Care Plus باشند و ظرفیت باتری آن‌ها به کمتر از ۸۰ درصد برسد، به‌صورت رایگان انجام خواهد شد. به‌هرحال درصورتی‌که ظرفیت باتری بالاتر از این مقدار باشد و همچنان از عملکرد آن راضی نباشید، گزینه‌های شما محدود به تعمیر در مراکز تعمیر غیررسمی یا تعویض دستی با قطعات رسمی اپل می‌شوند که هر دو روش می‌توانند ارزان‌تر از سرویس تعویض باتری اپل باشند.
https://mardomefarda.ir/vdccp0qi.2bqmp8laa2.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین