تاریخ انتشار :جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۴
جالب است ۰
حزب‌الله لبنان از مقابله با یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و هدف قرار دادن اشغالگران در مناطق متعدد در جنوب لبنان و شمال فلسطین اشغالی خبر داد.
مقابله پدافند حزب‌الله با پهپاد متجاوز اسرائیلی
مقاومت اسلامی لبنان - حزب‌الله اعلام کرد که یگان‌های پدافند هوایی آن با یک موشک زمین به هوا با پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی که در جنوب لبنان در پرواز بود، مقابله کرده و آن را مجبور به بازگشت و خروج از حریم هوایی لبنان کردند.

همچنین حزب‌الله اعلام کرد که امروز برای دومین بار محل استقرار سربازان دشمن در «کفرکلا» را هدف قرار داد و همین‌طور موشک‌های آن نیروهای دشمن را در شهرک اشغالی «شلومی» مورد اصابت قرار دادند.

مقاومت لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد که عصر امروز محل استقرار سربازان دشمن  در اطراف شهرک «عیتا الشعب» را با موشک های خود هدف قرار داد.

خبرنگار شبکه خبری المیادین مستقر در جنوب لبنان نیز اعلام کرد که تحرکات نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه «اللبونه» با موشک هدف قرار گرفت و در نتیجه در محل اصابت موشک‌ها آتش‌سوزی رخ داد.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر به گمان اینکه می‌تواند قدرت نظامی حزب‌الله را تضعیف کند، حملات تجاوزکارانه گسترده خود به مناطقی در جنوب و شرق لبنان را آغاز کرد و این حملات همچنان ادامه دارد.

حزب‌الله لبنان نیز در واکنش به این جنایات، حملات متعدد پهپادی و موشکی را به نقاط مختلف اراضی فلسطین اشغالی از جمله تل آویو و حیفا انجام داده و این حملات منجر به ترس و وحشت صهیونیست‌ها شده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.
https://mardomefarda.ir/vdcjxye8.uqeomzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین